Hvordan går det med de små?:)

Ja like greit å være sykemeldt da! Uff :( må ha vært skremmende med blødningene?

Hehe da er den større enn det den nye vår er :p tror det er noe med 50 plasser :p samme antall avdelinger som deres da :) det viktigste er at barnet trives og at de ansatte er flinke :)

Hahah ja han elsker tran :p tar helt av når han ikke får mer enn én skje :p

Nei, ikke gøy det. Trodde jo det ikke galt i begynnelsen der.
Men hun bare liker å skremme moren sin;)
 
Er så kjekk denne alderen når det begynner å komme mer og mer ord :)Godt han liker seg i barnehagen for deg nå ja. Nå er hun her snart :dummy1:
Ja. Kan komme når som helst nå egentlig. 38uker på søndag:D
 
Hehe, herlig da:)
Her har han liksom ikke en favoritt. Liker mye forskjellig. Kaptein sabeltann er gøy syns han. Ellers liker han godt en lastebil som heter chuck:p Alt med biler er gøy da. Busser:D Hehe, nok av tingen i sengen med andre ord. Samme som her det. Han har minst 5 ting oppi der til en hver tid:D

Hehe, du tror det ja;)?
Vel. vi la selskapet til helgen. Feiret han med venner og familie lør.Hadde koldtbord og kaker. Vi var en god gjeng. Han elsket det. Fyr og flamme. Både mor og han selv veldig fornøyd med gavene:D

Hehe ja kaptein sabeltann er stas :) Leoh så veldig mye på det for noen mnd siden, men han bytter på favorittene heletiden og går tilbake til gamle favoritter etterhvert :p alt av kjøtetøy er ganske tøft her å :D hehe..

Hihi artig at Oliver også liker å ha masse ting i sengen :) jeg tar ut det som er hardt før jeg legger meg da :p

Hahaha ja det tror jeg :D høres veldig fint ut da :) gøy å samle slekta til mat og kaker :D har ikke plass til det vi :p må ta det i grupper ;)
 
Nei, ikke gøy det. Trodde jo det ikke galt i begynnelsen der.
Men hun bare liker å skremme moren sin;)

Skal nok skremme mamman sin masse i noen år hun der :D hehe
 
Hadde vannkopper i august. Gikk veldig greit, ikke feber og slik, men lillemor hadde MANGE prikker stakker. Har en del arr enda.

Samme som her da. Formen har vært som den pleier å være, men MASSE vannkopper over hele kroppen :p Liana (3åringen) driver å plukker på skorpene :( prøver å si at hun ikke må røre vannkoppene, men hun er jammen sta :p skjønner hun godt da. Hadde jeg hatt vannkopper og de skorpene nå, så hadde jeg å plukket på de :p klarer ikke la sånt være:confused:
 
Hun har hele tiden vært en liten jente, men nå har hun skutt i været plutselig, både på vekt og lengde:)

Artig da hehe.. sånt varier sånn. Leoh lå øverst på skalaen i nesten 1 år. Men etter han ble 1år - 1,5år så har det trappet jevnlig nedover. Nå ligger han midt mellom streken i midten (gjennomsnittet) og den øverste :p men han har veldig lange armer og bein, og det er der alt blir smått. Derfor bruker han nå 98 i str, og 92 blir for korte i bein og armer :p
 
Hehe ja kaptein sabeltann er stas :) Leoh så veldig mye på det for noen mnd siden, men han bytter på favorittene heletiden og går tilbake til gamle favoritter etterhvert :p alt av kjøtetøy er ganske tøft her å :D hehe..

Hihi artig at Oliver også liker å ha masse ting i sengen :) jeg tar ut det som er hardt før jeg legger meg da :p

Hahaha ja det tror jeg :D høres veldig fint ut da :) gøy å samle slekta til mat og kaker :D har ikke plass til det vi :p må ta det i grupper ;)
Også er han veldig opptatt av bybanen. Elsker å ta den. :p

Hvor stor plass hadde dere igjen?:)

I dag har vi hatt vaskehjelp her...fått ny...skal si hun kunne vaske...herlig :D
 
Også er han veldig opptatt av bybanen. Elsker å ta den. :p

Hvor stor plass hadde dere igjen?:)

I dag har vi hatt vaskehjelp her...fått ny...skal si hun kunne vaske...herlig :D

Haha Leoh er redd for alt nytt han. Takler det dårlig haha :D har taubane opp til fjellet her, men han har ikke prøvd den enda :p

Vi bor jo bare i en leilighet vøtt, på 80kvm. Så blir fort trangt når det kommer flere her, siden vi er 5 :p

Det høres digg ut :D vaskehjelpen min i helgen var sambo haha :D:p
 
Haha Leoh er redd for alt nytt han. Takler det dårlig haha :D har taubane opp til fjellet her, men han har ikke prøvd den enda :p

Vi bor jo bare i en leilighet vøtt, på 80kvm. Så blir fort trangt når det kommer flere her, siden vi er 5 :p

Det høres digg ut :D vaskehjelpen min i helgen var sambo haha :D:p
Hehe, men han er skjønn da. :D

Stemmer:) Da er det ikke like greit med selskaper alltid. Vi har hele dåpen hjemme og alt. dekker på med langbord:)

Grei sambo:D
 
Hehe, men han er skjønn da. :D

Stemmer:) Da er det ikke like greit med selskaper alltid. Vi har hele dåpen hjemme og alt. dekker på med langbord:)

Grei sambo:D

Hehe ja :D lille pinglefar <3

Nei ikke så greit da nei..hadde ungene bare hatt bursdag om sommeren eller noe :p da kunne man stelt i stand ute :) men sola forsvinner herifra i slutten av september og kommer tilbake i mars haha..

Men du! Har du ikke føda enda?:p
 
Hehe ja :D lille pinglefar <3

Nei ikke så greit da nei..hadde ungene bare hatt bursdag om sommeren eller noe :p da kunne man stelt i stand ute :) men sola forsvinner herifra i slutten av september og kommer tilbake i mars haha..

Men du! Har du ikke føda enda?:p
Ja det hadde vært pos. med sommerbarn:)

Nope, har ikke det gitt...venter og venter...39+3 i dag, og 6 dager til termin.
 
Ja det hadde vært pos. med sommerbarn:)

Nope, har ikke det gitt...venter og venter...39+3 i dag, og 6 dager til termin.

Spennede tider as! :D gikk du ikke over med Oliver?
 
Back
Topp