Skravletråd November

Hvordan er formen din i magen egentlig? Merker du noe til noe? ;)

Jeg ble satt i gang sist pga lite fostervann, så har ikke gått over før. Men når hun ville ha kommet under normale omstendigheter vet jeg ikke. Jeg innbiller meg at kroppen min ikke klarer å sette i gang en fødsel på ordentlig, men at den liksom bare blir gående å murre. :p Når fødte du førstemann? :)

Skal ikke gjøre mye før jeg er veldig sliten og det verker. Har hatt kraftige kynnere og maserier lenge.
Okei, her kom han 5 dager før sist:)

Skal ikke gjøre mye før jeg er veldig sliten og det verker. Har hatt kraftige kynnere og maserier lenge.
Okei, her kom han 5 dager før sist:)

Ja, da er jo sannsynligheten overveiende stor for at frøkna melder sin ankomst tidligere. Det blir spennende da! Jeg har også mye kynnere og maserier. Lurer faktisk på hvordan jeg skal klare å skille ekte rier fra det jeg opplever nå. Men man gjør kanskje det?! ;)

Ja, da er jo sannsynligheten overveiende stor for at frøkna melder sin ankomst tidligere. Det blir spennende da! Jeg har også mye kynnere og maserier. Lurer faktisk på hvordan jeg skal klare å skille ekte rier fra det jeg opplever nå. Men man gjør kanskje det?! ;)
hehe. vil tro det:P bør jo merke forskjell på 2cm åpning og 7cm liksom...
var ikke tvil her sist iallefall..det var bang on:P

Gresset er ikke alltid grønnere på andre siden:p
Hva slags jobber er det?
En del av det jeg gjør nå, og noe nytt.
Den ene har mer ledelse som jeg liker.

Og så vil jeg slippe 30 km hver vei hver dag...
Lettere med små barn

Første rie til han var på brystet 5t og 38min:)

Samme som her, sånn ca. Fra første rie 5 timer, aktiv fødsel 2 timer, press i 20 minutter. Jeg leste her om dagen at noen flergangsfødende faktisk kan få dette barnet ut på under en time, inkludert pressing, som i noen tilfeller ikke tar lenger enn 1 minutt. DET er fort! :eek:

Huff blir oppgitt av mann som ikke tar flytting seriøst :p vi får jo mindre lån når vi kun er en som kan låne :p studielån tar litt tid å betale når man ikke har store inntekten :p noen tips? X) han mener jeg stresser... Vi bor i 2 roms nå xD

Samme som her, sånn ca. Fra første rie 5 timer, aktiv fødsel 2 timer, press i 20 minutter. Jeg leste her om dagen at noen flergangsfødende faktisk kan få dette barnet ut på under en time, inkludert pressing, som i noen tilfeller ikke tar lenger enn 1 minutt. DET er fort! :eek:
oi hjelpe meg. det blir for fort for min del:P mista kontrollen tror eg:P

Hva sykehus føder du på:)?

Har du vært på kontroll i dag? :)
Ja kjente på veldig lite liv og andre bevegelser før i dag. så da ringte jeg opp..ble bedt om å registere antall spark og bevegelse på magen i 1t. så ringe opp igjen uansett. ble tatt inn for sjekk og alt fint med snuppa. hadde flyttet seg litt og derfor forskjellen.

Ja, se det for deg! "Shit, en rie" --- "Nå kommer'n". :P Så kort fødsel vil jeg ikke ha.

Skal føde på Ullevål :) Du da?
Oi nå kom jeg til å tenke på min fødsel og denne. Kun 8 uker men brukte 1 time og 41 min med lillesøster :O

Ja kjente på veldig lite liv og andre bevegelser før i dag. så da ringte jeg opp..ble bedt om å registere antall spark og bevegelse på magen i 1t. så ringe opp igjen uansett. ble tatt inn for sjekk og alt fint med snuppa. hadde flyttet seg litt og derfor forskjellen.
Åh, det er bra du ble sjekket da ♡

Back
Topp