Får håpe detSatser på at det ikke tar alt for lang tid![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får håpe detSatser på at det ikke tar alt for lang tid![]()
Nja. Bedre enn ikke noEn time er for lite![]()
Håper at det tar seg opp.Ikke samme aktiviteten som før![]()
Jeg følte meg tryggere andre gang, men ville ikke ligge på sykehuset uten mannen. Løste seg fint, ettersom jeg fødte hjemme og hadde barseltiden hjemmeJa, blir jo sikkert noe annet da når man har barn hjemme og! Og så er man kanskje generelt mindre usikker etter å ha fått nr to og? Husker liksom følelsen av å være litt overlatt til meg selv når pappaen måtte dra, og det var ikke så greit. Men blir jo ikke det samme denne gangen![]()
Ja har lest det i andre innlegg ;-)4 timer unna her vi bor. Til begges hjemplass![]()
Godt ikke vi er de eneste som er sent ute ;-)Foreldresamtaler krever alltid en del planlegging ja
Vi var på besøk på jobb idag.. Der styrer de med det samme
Så gøy med pakkekalender![]()
Plugga igjen???Jeg er plugga igjen og ingen tegn til noe annet enn sårhetlivmoren er mer utvidet og fått gravid mage som legen sa
ul om under 14 1/2 time
![]()
![]()
Har kvalmen kommet for fullt nå?Har ikke kastet opp! Hurra! Men, har gulpet en del og lagt på sofaen I hele dag. Plages med å få I meg noe. Men nå skal gubbis lage havregrøt, det fikk jeg faktisk lyst på![]()
Ja, kan tenke meg at det er litt mer avslappende ja! Veldig spent på hvor lenge jeg blir på sykehuset denne gangen. Vet ikke helt hva jeg ønsker på forhånd heller, får bare se hvordan det blir. Kan jo hende jeg vil hjem så fort som mulig.Jeg følte meg tryggere andre gang, men ville ikke ligge på sykehuset uten mannen. Løste seg fint, ettersom jeg fødte hjemme og hadde barseltiden hjemme
Det var helt topp.
Egen seng. Egen mat. Eget hus og full ro.
Veldig stor forskjell fra hvordan det var her i vår og sommer! Er det sånn hvert år? ?Ikke samme aktiviteten som før![]()
Så braaHar ikke kastet opp! Hurra! Men, har gulpet en del og lagt på sofaen I hele dag. Plages med å få I meg noe. Men nå skal gubbis lage havregrøt, det fikk jeg faktisk lyst på![]()
Den gutten altsåJepphan sov fra 20-22 igår da..men så var det litt av og på frem til 1tia igjen
![]()
Ja, regner med det kan ha noen sammenheng med det. Men satser på det blir bra etter hvertHuff da...er vel vanlig med litt plager den første tiden etter å ha satt inn spiralhåper du slipper det noe mer!
Det tror jeg at der blirJa har lest det i andre innlegg ;-)
Sikkert litt godt å komme nærmere familie![]()
Tusen takkKrysser fingre for dere![]()
Grattis med å være først og sist ;-)God morgen![]()
Det er tett der nedePlugga igjen???
Går nok veien dette skjønner du ;-)