Hva?!Enda ikke kjøpt meg julemarsipan jeg
Prøve igjen til helga![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva?!Enda ikke kjøpt meg julemarsipan jeg
Prøve igjen til helga![]()
HeiHar dere det bra i dag?![]()
Tusen takkStakkars lillegod bedring!
Ikke vær redd!Ja det håper jeg da at dere er ;-)
Hei snuppaHei hå!
Hvordan går det med dere?
Kjenner det er dårlig på skravlefronten her i heimen for tia![]()
Starter i natt jaHehe ja. eller i natt![]()
Der da? Ka vakt har du i dag?
Uff, håper ikke det skjerIkke direkte vondt, men ubehageligsvake rier på en måte
![]()
Åssen er formen?♡Gubbis er matet, tuppa kommer snart hjem fra mormor. Og jeg ligger på sofaen.
Ja, blir litt gøy faktisk. Men hadde bare aldri trodd vi skulle vende nesa hjemover. Heller søroverSå koselig å flytte hjem igjen da
Lykke til i banken! Spennende tider for dere![]()
Hvordan går det?♡Tusen takk![]()
Enda natterangler?Aahikke lenge til! Ja..og mini vil ikke sove så tidlig for tia
![]()
Jeg er plugga igjen og ingen tegn til noe annet enn sårhetHvordan går det?♡
Ja, men det er jo kjekt. Grunnskolefest, stor, årlig forestilling hvor hele skolen synger, noen danset, noen spilte noe instrumenter. Stor stas. To forestillinger så alle får se, så det blir litt sent, men nå har vi kommet hjem, tre av oss, ungene spiser det kakestykket det ikke ble plass til på de to fatene jeg leverte på skolen som kveldsmat og nå skal jeg få dem i seng, for i morgen er det jo skole igjenEn hektisk kveld og ettermiddag da![]()
Så fantastiskJeg er plugga igjen og ingen tegn til noe annet enn sårhetlivmoren er mer utvidet og fått gravid mage som legen sa
ul om under 14 1/2 time
![]()
![]()
Silkert trøtt og sliten etter lang dagDa sover mini etter å ha vært på besøk i hele dag. Var trøtt som ett uvær da vi dro hjem i halv 5 tiden så var bare å hive i han litt mat og litt kosetid før legging. Brukte 1 time før han omsider sovnet men begynte nok å bli overtrøtt etter lite søvn i formiddag
Har tro på det jeg ogsåJa det får vi håpe og tro. Kjedelig å gå sånn.
Okei. Blir spennende fremover da8-9 ukerusikker alle man pga ustabil syklus så vi vi vet ikke før oul
![]()
Ja, jeg hører du sier detGod kveld!
Det finnes folk til sånt arbeid vettu
Du skal slappe av!
Må bli i litt bedre form om jeg skal henge med på tempo i alle fallJeg håper det tar seg opp.