Skravletråd November

Da sover mini etter å ha vært på besøk i hele dag:-). Var trøtt som ett uvær da vi dro hjem i halv 5 tiden så var bare å hive i han litt mat og litt kosetid før legging. Brukte 1 time før han omsider sovnet men begynte nok å bli overtrøtt etter lite søvn i formiddag

Ikke direkte vondt, men ubehagelig:) svake rier på en måte:P
Uff, håper ikke det skjer :p holdt på å svime av her for noen timer siden. Tenkte med en gang på spiralen :p men gikk heldigvis bra. Var ikke alene hjemme så det var greit. Ble bare skikkelig svimmel mens jeg dusja og stikking i magen. Men kunne vel bare være tilfeldig :)

Så koselig å flytte hjem igjen da:D
Lykke til i banken! Spennende tider for dere:D
Ja, blir litt gøy faktisk. Men hadde bare aldri trodd vi skulle vende nesa hjemover. Heller sørover :p
Men kan ikke holde gubben fra drømmejobben :)
Takktakk :D

En hektisk kveld og ettermiddag da:)
Ja, men det er jo kjekt. Grunnskolefest, stor, årlig forestilling hvor hele skolen synger, noen danset, noen spilte noe instrumenter. Stor stas. To forestillinger så alle får se, så det blir litt sent, men nå har vi kommet hjem, tre av oss, ungene spiser det kakestykket det ikke ble plass til på de to fatene jeg leverte på skolen som kveldsmat og nå skal jeg få dem i seng, for i morgen er det jo skole igjen

Da sover mini etter å ha vært på besøk i hele dag:-). Var trøtt som ett uvær da vi dro hjem i halv 5 tiden så var bare å hive i han litt mat og litt kosetid før legging. Brukte 1 time før han omsider sovnet men begynte nok å bli overtrøtt etter lite søvn i formiddag
Silkert trøtt og sliten etter lang dag ;)
Her er vi i leggingen enda. Halvtime til nå ;)

God kveld!:D
Det finnes folk til sånt arbeid vettu;)
Du skal slappe av!
Ja, jeg hører du sier det :p ;)
Hadde ikke vært så dumt kanskje.
Ja, må slappe av nå. Vil bli frisk igjen :)

Back
Topp