Er ofte slik ja, men det er jo bare å følge medGjør det? Hadde jo passet ypperlig for oss. Vi kan ikke flytte før februar/mars herfra pga oppsigelsestid på leiligheten![]()
Plutselig kan det dukke opp noe som er aktuelt for dere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ofte slik ja, men det er jo bare å følge medGjør det? Hadde jo passet ypperlig for oss. Vi kan ikke flytte før februar/mars herfra pga oppsigelsestid på leiligheten![]()
Ja . :/ her jeg bor har jeg mamma og mine søsken (og hele familien til gubbis) ellers så så bor resten av familien enten i Lofoten eller sørpå.Har 4 tantebarn og 2 søsken såredt litt 4 timer unna hver vei. Skulle ønske de og bodde nærmere![]()
Jepp. Har varsel fra finn på boliger der. Så vi følger nøye medEr ofte slik ja, men det er jo bare å følge med
Plutselig kan det dukke opp noe som er aktuelt for dere![]()
Det var litt spredning i landet jam heldigvis bor ikke mine såå langt unnaJa . :/ her jeg bor har jeg mamma og mine søsken (og hele familien til gubbis) ellers så så bor resten av familien enten i Lofoten eller sørpå.
Det er jo alltid lurtJepp. Har varsel fra finn på boliger der. Så vi følger nøye med![]()
tenkte å prøve på noe litt mere avansert en å å strikke teppe XD men takk;PEr det baby boots du strikker? Synes jeg kjente igjen talladet indikerer normalt sett ulike str
![]()
Ja, jeg er vant til det da. At jeg må reise for å besøke deDet var litt spredning i landet jam heldigvis bor ikke mine såå langt unna
Til alle Strikke Guruer
"Legg opp 34(36) masker og strikk rillestrikk 8 (9) cm"
Altså; hvorfor står det 34 masker og 36 i ()???! og hva betyr da 8 cm 9 i ()???
<---- Nybegynner
Hehe. De er er så finetenkte å prøve på noe litt mere avansert en å å strikke teppe XD men takk;P
Skjønner. Men lofoten iallefall en flott plass å besøkeJa, jeg er vant til det da. At jeg må reise for å besøke de![]()
Hehe. De er er så finehar strikka mange sånne og frøkna bruker de hver gang vi er ute. 34 masker og 8 cm indikerer 0-3mnd. Mens 36 masker og 9 cm indikerer 3-6 mnd
![]()
Hehe ja. eller i nattGod formiddag
Du må ikke glemme å slappe av!! Fødsel i morgen vet du![]()
Hehe herlig du erGod formiddag! Jeg sa til Synnøve at jeg skulle lage en gjettekonkurranse for når hun fødte; så når tror du Synnøve føder?
Det er ikke så smart gravid og syk neiGod morgen
Å vaske hus i mange timer i går var visst ikke det lureste. Nå må jeg bare ta det helt rolig og bli frisk. Lei av at formen er sånn nå:/
HeiheiHei hå!
Hvordan går det med dere?
Kjenner det er dårlig på skravlefronten her i heimen for tia![]()
Så absoluttSkjønner. Men lofoten iallefall en flott plass å besøke![]()
Varme tanker til deg, MusemorDa var dagen jeg har gruet meg til lenge her, min tantes begravelse![]()
Hei hei :-D
Jeg har heller ikke tid til å skravle så fælt :-o
Driver med forberedelser til foreldresamtaler som starter neste uke...
Men i dag har jeg fri og har vært og shoppet kalendergaver til ungene ;-)
Nå skal jeg reise og hente dem tenkte jeg![]()