Syte- og klagetråden vår

kjenner jeg blir frustrert å lei meg, prøver å engasjere samboer, men han synes bare det er ekkelt når magen danser eller når han kjenner at det sparker der inne :(
Har en veldig engasjert samboer, og han gleder seg veldig. Men når det kommer til det å kjenne på magen og sånt når lille sparker så er det noe han har gjort 1 gang og kjent noe. Hvis jeg sier nå må du komme nå sparker han masse, så er det ja, men jeg har jo kjent det. Hadde også trodd han skulle syntes det var litt morsomt, men ikke så veldig virker det som. De syntes nok sikkert det er litt rart de også
 
kjenner jeg blir frustrert å lei meg, prøver å engasjere samboer, men han synes bare det er ekkelt når magen danser eller når han kjenner at det sparker der inne :(
Min viser null interesse for bebisen i magen, og vil heller ikke kjenne.. Så føler med deg!
 
Starter praksis i sykehjem i morgen :/ gruer meg kjempe masse da det ikke gikk så bra sist med kontaktsykepleier og lærerveileder. Har vært i møte med skolen og virket ikke som de var noe mer positive til meg nå. Dette er sjansen jeg har til å gjøre det bra, hvis ikke får jeg ikke bestått og må finne noe annet å gjøre. Er så utrolig dårlig ettersom det var dårlig oppfølging og baksnakking som gjorde at jeg ikke fikk fullført sist :( Håper bare jeg kan gjøre det bra nå, og få sikkelig oppfølging og litt tilrettelagt da jeg sliter med bekkenløsning
Så ubehagelig. :( er det ikke et annet sykehjem du kan være på?
 
Så ubehagelig. :( er det ikke et annet sykehjem du kan være på?
Det er ikke samme sykehjemmet jeg skal på heldigvis, så det kan jo bare bli bedre :) men det er veilederne fra skolen som fremdeles er negative, men jeg får bare stå på for å bevise det motsatte :)
 
Det er ikke samme sykehjemmet jeg skal på heldigvis, så det kan jo bare bli bedre :) men det er veilederne fra skolen som fremdeles er negative, men jeg får bare stå på for å bevise det motsatte :)
Uff, du får ha masse lykke til! :)
 
Får ikke sove..... Å om jeg sovner så våkner jeg igjen av hver minste lyd og bevegelse, da hjelper det ikke akuratt med en samboer som ikke ligger stille.
Han begynner også på jobb kl 05.00, så da våkner jeg også når han skal gjøre seg klar. Da er jeg alltid skrubb sulten å må stå opp får å spise å gå på do. Kan ikke holde på sånn som dette til småen kommer. Da blir jeg gal.
Flere som har mistet nattesøvnen ?
 
Får ikke sove..... Å om jeg sovner så våkner jeg igjen av hver minste lyd og bevegelse, da hjelper det ikke akuratt med en samboer som ikke ligger stille.
Han begynner også på jobb kl 05.00, så da våkner jeg også når han skal gjøre seg klar. Da er jeg alltid skrubb sulten å må stå opp får å spise å gå på do. Kan ikke holde på sånn som dette til småen kommer. Da blir jeg gal.
Flere som har mistet nattesøvnen ?


Jepp! Vært våken i en time nå.. Vridd meg i alle retninger, men blir ikke trøtt igjen. Halv fem er litt for tidlig! Hjelper sikkert ikke at jeg tok opp tlf nå heller da men :p
 
Da har jeg lidd meg gjennom glukosebelastningstest nr 2 dette svangerskapet. Det blir jævligere for hver gang. Denne gangen holdt det på å komme i retur flere ganger. Så nå sitter jeg her da, på legekontoret og strikker.... bah...
 
Når man øver kjempe mye til en psykologi prøve og får helt hjerneteppe og ikke husker noen ting.. Lille gutt i mage sparker og romsterer, noen som får opp humøret litt..
 
Har ikke følt så veldig behov for å syte noe særlig før nå. Og nå er det bare viljestyrke og det faktum at eg ikke klarer å ta meg av 1 åringen i huset alene som gjør at jeg ikke ber mannen dra til h$##$%e. Egentlig har vi det fint, men selvfølgelig har vi også våre irritasjonsmoment. Noe av det som plager meg mest er at han er fullstendig avhengig av en pc skjerm. Og i dag gjør han i tillegg alt feil. Jeg har vært alene med gutten vår i over et døgn siden han har vært på jobb. Har en lang uke bak meg i en psykisk og fysisk krevende jobb, og legen ville egentlig sykemelde meg på onsdag (jeg sa nei). Så det siste døgnet har jeg vært temmelig sliten, kynnere i hytt og støvleskaft, ryggen er ikke helt topp, fikk ikke sove i natt, lillebror har virkelig begynt å merkes og storebror har på ingen måte skjønt dette med baby i magen og har vært prins vil ikke i hele dag. Måtte en tur på kjøpesenter bare for å komme oss litt ut av huset (er et ganske ok lekerom med kafé der) Men det førte selvfølgelig til mega hodepine. Så kommer gubben omsider hjem, jeg har gledet meg til å endelig få litt hjelp, men tror du han gjør stort mer enn å hilse på gutten før han setter seg i andre enden av stuen og diller på mobilen. Får en del sure kommentarer for det jeg ikke har ryddet (i hovedsak rot som har oppstått når de har vært alene hjemme) og grei beskjed om at jeg må åpne for ungene som kommer på knask eller knep. Så den som løper opp og ned trappen er den med vondt i hodet, ryggen og kynnere nesten hver gang eg reiser meg. I tillegg er det feil at eg ikke drasser gutten på over 18 kg med meg opp og ned så han får se. Når jeg ber han om å gi han mat og legge han, lager han noe motvillig grøt og herjer han opp i skyene etterpå før han igjen finner mobilen/pc. Og når jeg spør om ikke han skal legge han får jeg til svar, skal jeg gjøre det også... Fortsetter å herje med han til sengen, så ungen er lys våken og hyler når han går ut (noe han nesten aldri gjør) så jeg må selvsagt ned og overta. Da springer han frem og tilbake og slamrer med dører, noe som ikke gjør det lettere å roe ned gutten. Nå ligger jeg på sengen med dundrende hodepine og hører på pc tastaturet på kontoret oppe. Vi skal egentlig lage Taco sammen, men merker at en dusj og sengen frister mye mer enn forsøk på å være hyggelig ovenfor mannen.
Ble litt langt dette, men måtte bare få det ut for nå er jeg LITT irritert :mad:;)
 
Bekkenet mitt jubler for vonde stoler på legekontoret og 1 times forsinkelse :mad:
 
Savner nattesøvn. Ikke kan jeg ligge på siden, da tetter nesa seg og lager en pipelyd som irriterer noe voldsomt, ligge på magen er jo uaktuelt for øyeblikket og ligger jeg på ryggen så må jeg tisse en gang i timen....
 
24+4 i dag. Synes ventetiden er laang! Kynnere dukker opp i hytt og gevær. I tvil om jeg skal jobbe eller ikke. Vil så gjerne være i aktivitet også, gå turer osv, men da setter jo kynnerne i gang som regel..så hva gjør jeg? Syns jeg får så vage svar fra lege/jm. Noen med erfaringer? Vil jo ikke risikere noe..
 
Jeg er SYKT lei av katten!!!

Jeg er lei av valpen..
Hadde absolutt ikke anskaffet valp om jeg hadde visst jeg kom til å bli gravid så fort. Er ikke stakkars valpens skyld. Men går meg så utrolig på nervene om dagen.. Skal bli festlig når bebis kommer merker jeg ;)
 
Lei av å gå på do hele tiden...
 
Back
Topp