Skravletråd November

Rolig her inne I dag tror jeg... :/

Hva får du servert?

Lapskaus av restene av søndagens sosekjøtt :) Mao lapskaus med ihelkokt oksekjøtt. Deilig middag

God og mett no.
Nå skal bare ungene i seng så er det fri :)

hei på dere jenter :D

godt å se at alt var bra på ul daim :D veldig vanskelig å se hvor langt man er når man er så tidlig på ul. jeg har blitt satt tilbake med 8 dager på ul, men for meg kan det faktisk stemme med eggløsning samtidig som at da må jeg ha fått postiv test 3+2 :p

jeg måtte selv betale for ul nå men det er fordi jeg vil ha den oppfølgningen jeg har krav på. gyn tar meg ikke seriøst på dette, og selvføgelig er det kurs hos legen så de har ikke åpent før neste uke :p snakket med fødselslegen fra ahus og skal inn på ny ul på mandag :) kunne komme på lørdag og, men det passer dårlig forhold til lille N da :)

Burde vel egentlig vente en stund men klarer ikke helt å holde meg :-). Ser ut som mini for en lillebror eller søster neste år:-D

det er rart å ikke amme lenger, men jeg måtte bare kutte ut ammingen. jeg har riskosvangerskap. puppene merker allerde ammeslutt så det er vel kanskje bra :) har ikke trengt å håndmelke idag ! lille N får melk på flaske :) litt over 2 år ammet vi <3

Back
Topp