Det hørtes slitsomt utLille U har sovet litt lite i dag, og jeg har ikke fått gjort det jeg skulle, og sov litt dårlig i natt
Håper neste natt blir bedre!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hørtes slitsomt utLille U har sovet litt lite i dag, og jeg har ikke fått gjort det jeg skulle, og sov litt dårlig i natt
Hehe ja. veldig. da må jeg få spå deg ogsåBlir spennende å se om du har rett
ååhh skal bytte overDersom du føler deg som en flodhest, se på BBC earth nå, der er en med 3 i magen![]()
Ååh...ikke glem å oppdatere oss!Tenkte i morgen eller onsdag. Eller begge dager
![]()
Den bør den, har litt å gjøre i morgenDet hørtes slitsomt ut
Håper neste natt blir bedre!
Håper hun er det ja. jeg er iallefallEr hun klar? Morsomt å kjenne på den følelsen![]()
Programmet handler egentlig om utviklingen av mennesket, men hun dukker opp med ujevne mellomromååhh skal bytte over![]()
Jeg har kommet hjem fra Jentetur i kveld, så litt sliten. . Men det er helt selvforskyldtHei på deg boblefrua.
Har du det fint i kveld?
Tror du ikke hun vil synes det er stas med eget rom da?God kveld.
Jeg aner et lite legge-materitt om ikke lenge...
Vi skal gi eldste eget rom, målet er før jul. Det må pusses opp først, og altså tømmes helt først.
Derved får yngste eget rom, det de nå deler.
Hun tørr ikke legge seg og sove alene. Det har hun aldri gjort, nemlig. Hun må hos oss til hun flyttet inn til ham.
Må vi begynne igjen med å sitte der inne, når hun får eget rom? Da kommer jo babyen!!!
Gir hun noen tegn på at noe er på gang da?Håper hun er det ja. jeg er iallefall![]()
Jobber hver dag unntatt fredagHelt klar. Føler jeg har mistet mandagen, så da blir jo uken kort
Mye jobbing denne uken?
Ja ok. det står på her nåProgrammet handler egentlig om utviklingen av mennesket, men hun dukker opp med ujevne mellomrom
Hvordan er vaktene dine da?Jobber hver dag unntatt fredag![]()
Oi, du slår meg ihvertfall!!Joda, det er fornuftig
Her har jeg stått opp med dattera - dratt til legen, tatt blodprøver - rydda kjøkkenet - ventet i spenning på svar på prøven (.. fikk ikke svar i daag..) - vært på foreldresamtale...
Synes jeg har gjort masse fornuftig i dag jeg!![]()
Okey. Tok en titt på underforumene nettopp og det var få nye tråder på Høytider, men mange på generelt om det.Syns det varierte litt fra dag til dag.
Folk blir fort inspirert av andre, kommer det en så kommer det gjerne fler.
De kommer liksom i flokk.
Noen dager er det mange, andre dager er det ingen
Vel i går gikk slimproppen. og hadde kraftige sammentrekninger...Gir hun noen tegn på at noe er på gang da?
Deilig å bare sløve i sofaJepp. Med strikketøyet om jeg gidderkjenner jeg er trøtt enda
![]()
Hun synes det er stas, helt til hun skal legge seg.Tror du ikke hun vil synes det er stas med eget rom da?at hun vokser av seg dette med å ikke sovne alene?
Det er en heftig uke. Mye fri neste uke da?Jobber hver dag unntatt fredag![]()
Han programlederen der er egentlig utdannet lege, og jeg syns han er utrolig flink.Ja ok. det står på her nå