Lolo
Forumet er livet
Om drøyt halvannen ukeHihihNår drar du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om drøyt halvannen ukeHihihNår drar du?
Mye lettere, og mye mer effektiv tidsbruk!Kunne trengt meg en mølle hjemme selv. Lettere å dra kroppen til mølla hjemme enn å dra på studio![]()
Kommer langt med det jaDet gjør den nok etterhvertmen ganske lenge kan trilleturer og litt kjernestyrke hjemme på matta med baby være greit nok.
Jeg har mølle hjemmePå studio, med mindre jeg løper ute.
Men driver å bearbeider mannen til at vi kan kjøpe mølle hjemme... Vi har litt manualer og slikt, så da kunne vi hatt god nok trening hjemme.
Spennende å se om det stemmerJo jeg har på følelsen den 12![]()
Heldige du!!!Jeg har mølle hjemme![]()
Ooh...det blir sikkert knallVeldig godt!!
Berlin... Shopping![]()
Mye forskjellige priser rundt omkring jaJa syns det
Da er min kommende karriere spådameSpennende å se om det stemmer![]()
Hehe, ja gleder meg til å kun forholde med til EN!Ah... Sånn holdt jeg på lenge også... En befrielse å gå fullt over på EN telefon.
Mhm syns detMye forskjellige priser rundt omkring ja![]()
Klarte å mase meg tilHeldige du!!!
Jeg håper også vi har det innen rimelig tid...
Nettopp derfor jeg har toDet er litt lettere kanskjejeg ville ikke kvitte meg med mitt private nummer da folk bruker det og. Hatt det siden jeg fikk telefon
og samsung tlf var helt ny
![]()
Aha,da er jeg ikke så sjokkertHehe. Neida, det hadde vært rartde har bare vært kastet øverst i skapet etterhvert som de var for små. Så nå tok jeg og pakka de ordentlig vekk.
litt mer sortert.
Hun brukte str. 50 i 6/7 uker.
Nå er vi fullt over på 68![]()
Hehe...da skal du få lov til å spå megDa er min kommende karriere spådame![]()
Hehe, ble du og vasket?Takk, men kos vil jeg ikke kalle det
Mer kaos!
Yayyy første mulige kunde sikretHehe...da skal du få lov til å spå meg![]()
Når du får sånne plager så skjønner jeg virkelig det :/Hehe, ja satser på det. Dagene går gjerne fort. Men kveldene og nettene føles som en evighet!
Det er jo koselig med besøk?Har ikke fått vært her i dag, jeg.
Vi fikk brått besøk![]()
Jeg og hele badetHehe, ble du og vasket?![]()