Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JeppDet skjønner jeg
Mandag?
Er liksom ikke noe jeg kan gjøre med det heller.Au, det er vondt!
God bedring!
Vært i et møte på politikammeretFakket mange skurker?
Ja, det er fryktelig syndDet er egentlig litt dumt siden Tamara sa at novemberskravlingen påvirket desemberpremiene og julekalenderen..
Snart ferdig nåMer og mer vann i kroppen...hovner opp..herlig...
God morgenGod dagkjenner det er godt med helg nå, sååå trøtt etter en natt med mye våken lillebror... så nå har jeg ikke lyst til å gjøre noen ting, hadde bare hvert fint om jeg kunne latt Vær å gjøre noe også da Hehe
Farsdagsgaver, julegaver og litt for moro skyldGøy med shopping, da
Bare for moro skyld eller ute etter noe spesielt?
God morgenGod morgen. Kjenner jeg trenger en powernap idag. Mini våkner selvsagt halv 11 igår kveld da vi la oss og skulle han sove? Neida da var det kos han skulle ha
. Så tror ikke jeg sovnet før nærmere 1 og våknet igjen rundt 3, sovnet rundt halv 5 og våknet igjen kl 7
Men måneden er fremdeles ung, mye tid igjenJa, det er fryktelig synd![]()
God morgen
Slitsomt med slike netter...håper du får masse hvile i helgen![]()
Så kjedeligMisstenker jeg har klart å pådra meg senebetennelse i venstre arm av å bære rundt på bilstolen til lille U
Har hvertfall himla vondt i venstre overarm og håndledd og har hatt det en ukes tid
Men ny for dereEr ikke helt ny da.
Er en 2012 modell, men veldig fornøyd.
Håper med å få den i løpet av neste uke![]()
Ja heldigvis for detGanske selvgående med andre ord![]()
Da skjønner jeg godt at du tenger en dupp :/God morgen. Kjenner jeg trenger en powernap idag. Mini våkner selvsagt halv 11 igår kveld da vi la oss og skulle han sove? Neida da var det kos han skulle ha
. Så tror ikke jeg sovnet før nærmere 1 og våknet igjen rundt 3, sovnet rundt halv 5 og våknet igjen kl 7
God morgen og god helgGod morgen! Endelig fredag!![]()
GratulererEr ikke helt ny da.
Er en 2012 modell, men veldig fornøyd.
Håper med å få den i løpet av neste uke![]()
Blir spennendeJepp![]()
Da må du bare la armen få hvile og roEr liksom ikke noe jeg kan gjøre med det heller.
Dersom jeg går til legen er det eneste jeg kan få voltaren og det ken ikke tas mens jeg ammer..