Felles skravletråd slankekrigen høsten 2015!

Ok. Aner ikke hvordan dette fungerer, og nå er kriglederen borte og:/ Kanskje noen skulle tatt over styringen? For nærmer seg vel snart en finale? :)

Wildcard kommer inn i semifinalen, leste jeg. Blir det neste uke da?
Noen burde kanskje ta styringen, ja. ;)
 
Wildcard kommer inn i semifinalen, leste jeg. Blir det neste uke da?
Noen burde kanskje ta styringen, ja. ;)

Tror wildcardet har kommet inn når det er 6 stk igjen mener eg å huske fra tidligere kriger. Finalen er egentlig når det er 4 stk igjen. Da pleier finaleuken gå over 2 uker. Og så blir vinneren kåret :)
 
Tror wildcardet har kommet inn når det er 6 stk igjen mener eg å huske fra tidligere kriger. Finalen er egentlig når det er 4 stk igjen. Da pleier finaleuken gå over 2 uker. Og så blir vinneren kåret :)

Hvordan skal vi gjøre dette da? Når kriglederen er borte? Jeg er foreløpig i wildcardtråden, men vil jo tilbake igjen :D Vil jo kjempe!!
 
Hvordan skal vi gjøre dette da? Når kriglederen er borte? Jeg er foreløpig i wildcardtråden, men vil jo tilbake igjen :D Vil jo kjempe!!

Har desverre ikke oversikt over hvor mangen de er igjen i krigen. Men hvis de er få igjen bør wildcardet få komme inn igjen
 
Hva om vi på fredag tar inn wildcard og så er det finale om to uker?
Med wildcard er det da tre deltagere igjen etter at nestemann ryker nå på fredag.
 
Jeg har gått opp en kilo :eek: så jeg kommer nok ikke inn i krigen igjen..
 
Uff da. :/ Teller du fortsatt kalorier?
Her ble det null endring.

Hvordan regner man ut hvem som har størst prosentvis nedgang i wildcard? :p Bare plusse? :p

Mest nedgang totalt i krigen :) i prosent altså.
 
Back
Topp