Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei men har vært utredet for habituell abort og får tett oppfølgningÅå, Har du hatt blødninger? Jeg hadde det med min yngste, blødde mye av og på helt til uke 15, han er nå en frisk og rask gutt på 3 1/2☺
JaSpennende![]()
Flink du er!Jeg har vist begynt å slanke meg. Er nå på dag fire uten snop og hvor jeg tenker på hva jeg spiser. Er og mer fysisk aktiv enn på lenge! Spent på hvor lenge jeg holder ut![]()
God ettermiddagGod morgen jenter.
Her har dagen startet for lenge siden og kommer til å bevege seg i 110 km/t til lille U er i seng.
Har veldig mye å gjøre I dag
Bra sola skinner innimellomMye mulig. Gav seg etterhvert. Så ble hun blid som e sol, men nekta å sove før klokka var 22![]()
Må innrømme at jeg måtte søke det opp for hadde ikke hørt om det. Bra du får tett oppfølging da, så krysser jeg fingrene for at alt går bra denne gangenNei men har vært utredet for habituell abort og får tett oppfølgninggodt at det kan gå bra og, men for meg er det ikke godt tegn
Lager middagHer inne skjedde det ikke mye :O
Hva gjøøør dere?
Det er ikke alle som vet det så skulle kanskje sagt det :O tusen takkMå innrømme at jeg måtte søke det opp for hadde ikke hørt om det. Bra du får tett oppfølging da, så krysser jeg fingrene for at alt går bra denne gangenDu sjekker jevnlig hcg stigning da?
Oi ... Skal på privat ul på torsdag![]()
Lager middag![]()
Det er jo kjempebra!Det er ikke alle som vet det så skulle kanskje sagt det :O tusen takkja og den stiger veldig bra! På 8 dager fra 9500 til 43000 og det er jo veldig bra
![]()
JaSå spennende ♡
Her er det pølse og potetmos i dag, fordi jeg fikk plutselig lyst på detHva står på menyen i dag da?)
Her stekte vi bare noe pølser i dag![]()
Her er det pølse og potetmos i dag, fordi jeg fikk plutselig lyst på detStekte pølser er alltid godt da
![]()
Gikk førstemann fort?Redd det skal gå for fort...hmm![]()
Joda, hvem gjør ikke detSyns dethehe
Eller...vi elsker å reise vi assa![]()