Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne tråden lå på side toHva mener du???
Jeg satt meg nettopp ned, og har lite lyst til å reise meg igjenNei, nå får jeg komme meg ut av sofaen og få gjort noe...
Lenge til termin?Helt klart![]()
Koteletter med soppHva blir det til middag?
"Hørtest godt ut, her blir det en kjedelig tomatsuppe med makaroni og eggKoteletter med sopp
Har termin den 27 Januar så ja er en liten stund tilLenge til termin?
Mm, funket det?Gleder meg veldig og ja det er utrolig vanskelig og la vær, er vel derfor jeg distraherer megselv med grove vafler![]()
Æsj.. jeg håper legen kan hjelpe meg på tirsdag. .Halsbrann er skikkelig kjedelig. Jeg måtte sove sittende støtt og stadig:/
Fiskepinner,kokte poteter og råkost .Hva blir det til middag?
Det hadde vi I gårHørtest godt ut, her blir det en kjedelig tomatsuppe med makaroni og egg![]()
Håper det jeg også. Nærmest tortur å gulpe slik hele tiden .Æsj.. jeg håper legen kan hjelpe meg på tirsdag. .
Det funket til jeg ble mett hihiMm, funket det?![]()
Men med desember først, kommer vi til januar rasktHar termin den 27 Januar så ja er en liten stund til![]()
Ingenting er bedre enn detHurra! Vel overstått 3mnd kontroll idagPerfekt baby
![]()
Jeg kom meg oppJeg satt meg nettopp ned, og har lite lyst til å reise meg igjen![]()
Vet ikke. Frøkna hadde lyst på fiskesuppe. Samboer skal innom butikken på vei hjem, så vet ikke hva det blirHva blir det til middag?