Skravletråd November

Skjønner. Men godt det funka i det minste. Her er det full skriking :/
Måtte la henne være hjemme med gubben mens jeg er å henter mora mi på båten. Hun er kun rolig i kolikkgrepet, så sånn går gubben hjemme :p
Ja greit med noe som funker :-)
Off da ikke kjekt :-/. Håper hun roer seg :-)

Vil tro det ikke er noe problem, spesielt om den varmebehandlet?

Fant dette:
Sopp
Gravide bør ikke spise sopp fra høyfjellsområdene i Hedmark, Oppland og Nordland sør for Saltfjellet.
(Fra 2004)
det er jo vanskelig å vite hvordan den kommer fra på resturant :p jeg FYSER på det og skal sjekke nærmeste resturant som har det. tror du jeg får tatt med maten om jeg har egen boks? :p for å si det jeg får ikke sove får kroppen min har det jeg fyser på :p den er inni pasta så vil tro den er varmebehandlet :)

"Åh, det er så irriterende å høre på sånn dialekt hele dagen!" - mannen.
Flott du bor med en skikkelig nordlenning - i nordland, da!! :P
Forbanna tufs :p

det er jo vanskelig å vite hvordan den kommer fra på resturant :p jeg FYSER på det og skal sjekke nærmeste resturant som har det. tror du jeg får tatt med maten om jeg har egen boks? :p for å si det jeg får ikke sove får kroppen min har det jeg fyser på :p den er inni pasta så vil tro den er varmebehandlet :)
Regner med det går bra jeg :) har aldri hørt at man ikke skal spise sopp :)
Spør om de har tale away ds? ;)

Flott du bor med en skikkelig nordlenning - i nordland, da!! :p
Med andre ord, det er han som snakker dialekt ikke du :P

Flott du bor med en skikkelig nordlenning - i nordland, da!! :P
Haha :p det er jo den beste dialekten :)

Regner med det går bra jeg :) har aldri hørt at man ikke skal spise sopp :)
Spør om de har tale away ds? ;)
jeg tar meg en boks og smug putter det opp i boksen etter at jeg har spist det jeg skal spise :p haha snakk om å være gravid x) jeg satt nesten å grein fordi jeg ikke fikk det kanskje. hadde vært KRISE!

jeg tar meg en boks og smug putter det opp i boksen etter at jeg har spist det jeg skal spise :p haha snakk om å være gravid x) jeg satt nesten å grein fordi jeg ikke fikk det kanskje. hadde vært KRISE!
Hehe :p jeg fikk ingen diller forrige svangerskap (bare noe som var ekstra godt, men ingenting jeg måtte ha ;)) , satser på at jeg ikke får noen denne gangen også:)

Back
Topp