Hehe si hva du vilSkal jeg si gratulerer?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe si hva du vilSkal jeg si gratulerer?![]()
Hva ble det?Yes! Da var farsdagsgaven fra mini i boks![]()
Så gøy, hvilken serie?Da ble jeg statist i en serie plutselig![]()
Det er braJepp! Har vært flinkhehe
Merket at det var slitsomt nok å pakke ned klær og småting - så ga meg ganske lett![]()
Å være mamma må være den beste følelsen i verden når de lyser sånn opp av å se ossAaaw, ja elsker når de gjør det!![]()
Uuh. Hva ble det?Yes! Da var farsdagsgaven fra mini i boks![]()
Haha. Ååja. I mangel på fantasi er ofte den eneste sangen jeg kommer på å synge til jenta mi "lille petter edderkopp". Og den går på repeat i hodet. Eeer så lei!Hadde besøk av nevøen min i helga, nå har jeg hatt sangen til Timmy-tid på hjernen i heeele dag! Jeg blir gal!![]()
Andre som plages med barnesanger som klistrer seg til hjernen? Hjelper ikke akkurat på å jobbe i bhg heller
![]()
En kompis av meg holder på å lage en serie, så vet ikke om jeg blir noe tv kjendisSå gøy, hvilken serie?
Når var termin igjen?Ja vi fikk bestilt alt av utstyr vi trenger helgen som var så venter en del pakker. Mest spent fra den på Jollyroom egentlig. Mangler enda alt av klær men arver en hel del i desember![]()
GøyDa ble jeg statist i en serie plutselig![]()
Nei er en kompis av meg som lager en serie for gøyGøykjent serie eller?
ÅåjaNei er en kompis av meg som lager en serie for gøy![]()
Uuh. Hva ble det?![]()
Å være mamma må være den beste følelsen i verden når de lyser sånn opp av å se oss![]()
Gaven er i boks her også.
Her ble det en genser, hva kjøpte dere?
Høres bra ut detEn ulltrøye og nøkkelring med "pappa" på+kort!