Dagen idag!

Vet ikke hvor mange ganger jeg har grått idag. Jeg er kjempe glad for å være gravid, men det er tungt. Har ei jente på 2 år som krever sitt. Og jeg får så dårlig samvittighet over at jeg er som jeg er akkurat nå :(

Ææææ, hjemme aleine med ettåringen, og så klarer jeg å skjære meg stygt i handa! Typisk as, tror jeg må sy. Jaja, det får vente til mannen er hjemme i 18tiden...

Ææææ, hjemme aleine med ettåringen, og så klarer jeg å skjære meg stygt i handa! Typisk as, tror jeg må sy. Jaja, det får vente til mannen er hjemme i 18tiden...
Huffda! Hvordan gikk det med deg? Det hørtes ikke noe godt ut! :/

Å nei :( hvordan gikk det?

Huffda! Hvordan gikk det med deg? Det hørtes ikke noe godt ut! :/

Å nei :( hvordan gikk det?

Fikk, mannen til å se på det og vi ble enige om å se det an. Det er ikke dypt, bare veldig åpent. Så jeg har satt på et plaster veldig stramt så det liksom blir stripsa sammen, så får vi se om ikke det gror seg til :p Hadde nok fått et sting om jeg hadde dratt på legevakta, men jeg var så trøtt...ehe....får et arr, no big deal. Gjør ikke så veldig vondt heller ;)

Fikk, mannen til å se på det og vi ble enige om å se det an. Det er ikke dypt, bare veldig åpent. Så jeg har satt på et plaster veldig stramt så det liksom blir stripsa sammen, så får vi se om ikke det gror seg til :p Hadde nok fått et sting om jeg hadde dratt på legevakta, men jeg var så trøtt...ehe....får et arr, no big deal. Gjør ikke så veldig vondt heller ;)
Huff, du er tøff! Er det inni hånden?

Nei er oppå, rett ved tommelen. Så det går helt greit tror jeg altså. Hadde det vært mer vondt så hadde jeg nok gjort noe med det ;)
Det er bra da, får håpe det gror raskt :)

Måtte til tannlegen i dag, fått halsbetennelse som også har spredd seg til tannkjøtteto_O Herregud så vondt! Tannlegen sa det sikkert var en blanding av hormoner og virus fra halsen. Håper virkelig ikke dette fortsetter:crybaby2

Auu...det hørtes aldeles fælt ut, uff. Håper du blir kvitt det snart!

Har fri idag og har sikkert sjekket emailen tjue ganger idag.venter på svar på en jobbsøknad, hvor lenge er vanlig å vente på svar? 'hilsen hu der utålmodige' :p

Jeg ligger på sofaen og prøver å slappe av. Var hos tannlegen i formiddag pga tannverk. Måtte trekke en visdomstann :( bedøvelsen holder på å går bort og jeg kjenner det gjør veldig vondt. Blør litt som gjør meg kvalm. Klarer ikke å spise så drikke med sugerør. Heldigvis har jeg fri fra jobb i dag :)

Jeg ligger på sofaen og prøver å slappe av. Var hos tannlegen i formiddag pga tannverk. Måtte trekke en visdomstann :( bedøvelsen holder på å går bort og jeg kjenner det gjør veldig vondt. Blør litt som gjør meg kvalm. Klarer ikke å spise så drikke med sugerør. Heldigvis har jeg fri fra jobb i dag :)

Shit! Dramatisk! Var det oppe eller nede?
Har selv trukket alle fire, men da veldig planlagt og frivillig... håper det gror med rekordfart :)
God bedring!

Shit! Dramatisk! Var det oppe eller nede?
Har selv trukket alle fire, men da veldig planlagt og frivillig... håper det gror med rekordfart :)
God bedring!
Tusen takk :D Nede høyre side. Har tannlege skrekk så låg helt annspent i stolen :) men måtte ta tannen da den var helt betent og gjorde vondt :) sitter her nå med mye smerter :( tatt paracet nå men kan ikke ta ibux. Han sa jeg hadde en til visdomstann som
Var hull i men jeg sa det måtte vente til etter graviditeten. Alt for stor påkjenning for meg dette her :( er uggen men klarer ikke å spise.

Uke 5+5 i dag.. Er støl i lysken om dagene, trøtt, murringer rundt eggstokkene elr noe sånt. Det jobbes i værtfall der:p ellers lite ned symptomer i dag.

Generelt lite symptomer i forhold til de andre gangene.
Utrolig vonde pupper og mye strekk og verk nedi der. Trettheten siger på.
Kvalmen er der nesten ikke:-)

Halsbetennelsen er hakket verre og etterfult av en bihulebetennelse :( ser ut som at det må bli sykemelding på jobb i helgen gitt :(

Er bare plaget med murringer i magen som følge av graviditeten heldigvis :) enn så lenge...
4+4 i dag :) satt opp på tidlig ultralyd som 3 uker! Har i hvert fall noe å se frem til :love7

Dette er min symptom i dag.. Meget oppblåst og kan ikke holde inne magen. Ser jo ut som jeg er mange mnd på vei. Uke 5+6 i dag...

Vedlegg

• image.jpeg
    image.jpeg
    162,3 KB · Visninger: 12
5+5 i dag og har ingen planer annet en å ligge på sofaen og slappe helt av og håpe det ikke kommer mer blod. Snart 1 døgn siden sist:)
Får også svar på hcg som jeg tok i går :)

Back
Topp