Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huffda! Hvordan gikk det med deg? Det hørtes ikke noe godt ut! :/Ææææ, hjemme aleine med ettåringen, og så klarer jeg å skjære meg stygt i handa! Typisk as, tror jeg må sy. Jaja, det får vente til mannen er hjemme i 18tiden...
Å neiÆæææ, hjemme aleine med ettåringen, og så klarer jeg å skjære meg stygt i handa! Typisk as, tror jeg må sy. Jaja, det får vente til mannen er hjemme i 18tiden...
Huffda! Hvordan gikk det med deg? Det hørtes ikke noe godt ut! :/
Å neihvordan gikk det?
Huff, du er tøff! Er det inni hånden?Fikk, mannen til å se på det og vi ble enige om å se det an. Det er ikke dypt, bare veldig åpent. Så jeg har satt på et plaster veldig stramt så det liksom blir stripsa sammen, så får vi se om ikke det gror seg tilHadde nok fått et sting om jeg hadde dratt på legevakta, men jeg var så trøtt...ehe....får et arr, no big deal. Gjør ikke så veldig vondt heller
![]()
Huff, du er tøff! Er det inni hånden?
Det er bra da, får håpe det gror rasktNei er oppå, rett ved tommelen. Så det går helt greit tror jeg altså. Hadde det vært mer vondt så hadde jeg nok gjort noe med det![]()

Jeg ligger på sofaen og prøver å slappe av. Var hos tannlegen i formiddag pga tannverk. Måtte trekke en visdomstannbedøvelsen holder på å går bort og jeg kjenner det gjør veldig vondt. Blør litt som gjør meg kvalm. Klarer ikke å spise så drikke med sugerør. Heldigvis har jeg fri fra jobb i dag
![]()
Tusen takkShit! Dramatisk! Var det oppe eller nede?
Har selv trukket alle fire, men da veldig planlagt og frivillig... håper det gror med rekordfart
God bedring!