Det stemmer, men fant ut at vi ikke helt tørr det pga. blir veldig tett opp mot reising.Har dere bestemt dere for hva dere skal i jula da? For dere skulle vel egentlig til din familie?
Så vi blir i Bergen og på hytta. Evt. bare hjemme.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det stemmer, men fant ut at vi ikke helt tørr det pga. blir veldig tett opp mot reising.Har dere bestemt dere for hva dere skal i jula da? For dere skulle vel egentlig til din familie?
Det stemmer, men fant ut at vi ikke helt tørr det pga. blir veldig tett opp mot reising.
Så vi blir i Bergen og på hytta. Evt. bare hjemme.
Her er det alltid meg som handlerOm jeg handler, så blir det fort det her også![]()
Det var jo endelJa det er jo ikke måte på heller detbegravelse, dåp, ballettforestillinger, 3 mnd kontroll... Dette er hvertfall de viktigste tingene å huske
![]()
Som oftest meg her ogsåHer er det alltid meg som handler![]()
Kengu dukker ikke opp før desemberNoen som har sett Kengu i dag?
Hihi, flaks daSom oftest meg her også![]()
Blir det noe godt til uka da?![]()
Ja både ogGod kveld!flink du er!
Hvor har mannen vært?
Bortsett fra når jeg plutselig mangler melk på kvelden. Da er det stort sett mannenHihi, flaks da![]()
Ja da kan man sende mannen utBortsett fra når jeg plutselig mangler melk på kvelden. Da er det stort sett mannen![]()
Ikke så voldsomt mye. Nettopp fått jenta i seng og hodet durer litt. Enn der?Hva gjør dere i kveld da?![]()
Nam, namSvin indrefile med gratinerte poteter, stekt sopp og brokkoli![]()
God bedringNå fikk jeg lyst til å si blæææ.... Er sørpe forkjøla og skal straks på 8 timer vakt![]()
Ha en fin søndag du også![]()
Ser på tvHva gjør dere i kveld da?![]()
Sender en god klem!Trist nå.
Jeg har en tante jeg er ekstremt glad i.
Jeg vet hun har vært syk lenge, jeg vet hun er gammel.
Hele familien har ventet på dette lenge nå.
Likevel, det gjør så utrolig vondt å få vite hun ligger på det siste![]()
Ikke så myeHva gjør dere i kveld da?![]()
Å, skal hun ha pause?Kengu dukker ikke opp før desember![]()
Hvorfor ikke?Kengu dukker ikke opp før desember![]()