Ja brukte 30 min på å få han til å sovne på første luren. Gitt opp lur nr 2. Får heller bli en tidlig kveld. Virker som han er i ferd med å justere seg inn på 1 lurLitt vrien idag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja brukte 30 min på å få han til å sovne på første luren. Gitt opp lur nr 2. Får heller bli en tidlig kveld. Virker som han er i ferd med å justere seg inn på 1 lurLitt vrien idag?
Hadde egentlig tenkt yoga men ble egentrening istedenforFlink du erhva trente du?
Ååh, liker ikke slike dager ;/Ja brukte 30 min på å få han til å sovne på første luren. Gitt opp lur nr 2. Får heller bli en tidlig kveld. Virker som han er i ferd med å justere seg inn på 1 lur
Ja takk begge delerHehe, ja, det er jo det, selv om jeg egentlig foretrekker søvn
Så vondt å høre, MusemorTrist nå.
Jeg har en tante jeg er ekstremt glad i.
Jeg vet hun har vært syk lenge, jeg vet hun er gammel.
Hele familien har ventet på dette lenge nå.
Likevel, det gjør så utrolig vondt å få vite hun ligger på det siste![]()
Deilig detHadde egentlig tenkt yoga men ble egentrening istedenfor![]()
Klem.Trist nå.
Han begynner allerede å bli sutrete og føler det er for sent med lur nr 2. Da får jeg han aldri i seng i kveldÅåh, liker ikke slike dager ;/
Sånt er så fælt og vondt...Trist nå.
Så deilig med tur ut da!Titter innom etter 2 timers skogs/strandtur med guttaikke det beste været, men ihvertfall ikke regn...
Så digg følelse!Både huset og meg selv skinner. Middag hos foreldrene mine <3
HerligTitter innom etter 2 timers skogs/strandtur med guttaikke det beste været, men ihvertfall ikke regn...
Hehe jo takkHallo og velkommen inn![]()
hehe ikke så lettHaha. Jeg hang og litt etter. Glemte det var november![]()
Da får du legge deg oppåDeilig det
Min sofa er opptatt!![]()
Så flink du er å trene daDa har jeg fått trent. Så var neste prosjekt å få han til å ta lur nr 2. Grusomt vanskelig tydeligvis