Skravletråd Oktober

Sant - tenkt nå å sysselsette meg selv på soverommet med å rydde inn klær osv, så har jeg noe å holde meg opptatt med :)

Det gjorde jeg når vi skulle pakke ned. De lette ting. Og sortering. Noe som ikke innebærte tunge løft eller mye gåing. Gikk desverre for mange turer opp å ned trappa ute med ting, så bekkenløsninga ble enda verre. Ikke press deg :p
 
Må ikke overgjøre nå da...
Ringte du legen, forresten?
Nei, jeg avventer legen litt til.

Planene er litt sånn enkle, bare muligens slitsomt likevel.

Vi skal til min tante kl 14 på halloween med pølse, pizza og godteri, tidlig på dagen fordi vi deretter skal to min kusine hvor vi skal være på ettermiddagen og ungene skal få en runde Knask eller knep. Egentlig bare kos, men trolig slitsomt likevel på en måte
 
Nei, jeg avventer legen litt til.

Planene er litt sånn enkle, bare muligens slitsomt likevel.

Vi skal til min tante kl 14 på halloween med pølse, pizza og godteri, tidlig på dagen fordi vi deretter skal to min kusine hvor vi skal være på ettermiddagen og ungene skal få en runde Knask eller knep. Egentlig bare kos, men trolig slitsomt likevel på en måte
Koselig, men ja trolig slitsomt for eb gravid kropp...

Aventer ikke legen for lenge nå da...?
 
God dag :D idag er det bursdag! Lille N fyller 2 år :D ❤️ hun ble født 06:11 idag så idag blir feiring med kake og sånt :) igår fikk de fruktsalat og sang for henne. Hun fikk og en veldig fin krone :D var med på feiringen jeg. De hadde satt sammen bordene med lys og flagg i midten i bhg :D
 
Last edited:
'Bare' 104 innlegg igjen nå.....
Vel, jeg har mine tvil :(
 
Noen med spennende halloween-planer her da?

Vi skal ikke feire, for vi er borte. Helt greit for oss voksne, men ungene er litt skuffa...
 
Back
Topp