Skravletråd Oktober

Har bare gjort det mens jeg var "gravid" (mistet 2 dager etter vi flyttet inn), men syns ikke du skal tenke på det.
Du er ikke ubrukelig, du gjør bare noe annet om dagen, du ruger, og det vennen min, er en veldig, veldig viktig jobb
Huff, så trist...
Ja, det er jo veldig forståelig - jeg får vel bare stenge meg inne på et rom å rydde i klær osv.. Hehe - men må innrømme at selvom oppgaven jeg har er super viktig, så blir jeg litt rastløs av å se alle jobbe og jeg bare ser på -.-

Jepp. Flytta 1 mai iår (fødte 5 juli). Temmelig gravid og temmelig ødelagt av bekkenløsning. Måtte bare forsone meg med at jeg var til mer bryderi enn hjelp om jeg var der. under flyttinga ble jeg stua hos brodern :p
Kanskje det jeg må begynne å innse også nå, siden jeg ikke får gjort noe løfting og bæring så blir jeg bare i veien :-p

Takk:) Alt bare bra :) Men mener fortsatt jeg har uvi, som ikke slår ut på prøver. Noe jm på føden var enig i. Men får ikke antibiotika da, så er litt redd for at dette skal bidra til å sette i gang fødsel. Har nemlig lest at uvi i svangerskapet kan ha den effekten, og at det hender det ikke slår ut på prøver også. Og jeg har mest sannsynlig gått med det nå siden april:(
Uff da:( det var lenge!
Skal det bare gå over av seg selv??

Back
Topp