Den 1 faller på en søndag...så venter du med å legge ut premier for nov til mandag og ei heller trekning før det? Eller kan vi vente oss moro på søndag2 dager igjen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den 1 faller på en søndag...så venter du med å legge ut premier for nov til mandag og ei heller trekning før det? Eller kan vi vente oss moro på søndag2 dager igjen!
Den 1 faller på en søndag...så venter du med å legge ut premier for nov til mandag og ei heller trekning før det? Eller kan vi vente oss moro på søndag?
Ok *håpe håpe*Får se hvor mye tid jeg har til overs i helgen. Jobber mye, men har fri fra forumet.
Ok *håpe håpe*![]()
Det forstår jeg godtHåper jeg å. Men må ha hodet klart når vinnere blir trukket. Ikke alltid hodet mitt er klart etter en lang arbeidsdag. Håper dere har forståelse for det.
Men jeg lover å gjøre mitt beste og prioritere dere![]()
Jeg må/vil ha enda ca 160 innlegg... Må visst henge i![]()
Ronja skravler så mye at hun har tatt toppen to gangerHva har skjedd med lista ? Vis vedlegget 143286
Hva har skjedd med lista ? Vis vedlegget 143286
Håper jeg å. Men må ha hodet klart når vinnere blir trukket. Ikke alltid hodet mitt er klart etter en lang arbeidsdag. Håper dere har forståelse for det.
Men jeg lover å gjøre mitt beste og prioritere dere![]()
Den har hengt seg opp bare...Hva har skjedd med lista ? Vis vedlegget 143286
Gleder meg til å se premier og krav for november
Og selvfølgelig trekningen av oktober![]()