Sover du godt?

I natt har jeg vært fire ganger på do og fått krampe i begge leggene to ganger. Måtte opp å gå for at det skulle gå over. Nå skal jeg på kursdag på jobb.. trøtt..
 
Huff. Synes synd på dere som sover dårlig.
Har noen netter hvor jeg våkner mye, men som oftest våkner jeg bare en gang og ser på klokken og sovner igjen.
 
Våkner gjerne en gang eller to for å gå på do... men det plager meg ikke.. det som plager meg mer er alle de rare drømmene....! Jeg drømte at jeg skulle bli spist av en ulv. Hva slags drøm er det liksom??
 
Sover absolutt ikke godt lengre... Våkner flere ganger i løpet av natta, og blir liggende å vri meg for å finne en god liggestilling, men det er rett og slett umulig... Ligger jeg på ryggen, får jeg ikke puste etter noen minutter.. Ligger jeg på venstre side, så verker hofta mi. Legger jeg meg på høyre side, får jeg vondt i skuldra! Får si som bonusjenta på 5 sier: "Håpløst!":p
 
Sover absolutt ikke godt lengre... Våkner flere ganger i løpet av natta, og blir liggende å vri meg for å finne en god liggestilling, men det er rett og slett umulig... Ligger jeg på ryggen, får jeg ikke puste etter noen minutter.. Ligger jeg på venstre side, så verker hofta mi. Legger jeg meg på høyre side, får jeg vondt i skuldra! Får si som bonusjenta på 5 sier: "Håpløst!":p

Putt en pute mellom bena ;-) prøvd å ligge litt mer over på magen? Jeg ligger mye sånn med det øverste benet støttende litt oppunder meg så magen får god støtte av madrassen! Da blir ikke overkroppen like belastet av å ligge på siden!
 
Putt en pute mellom bena ;-) prøvd å ligge litt mer over på magen? Jeg ligger mye sånn med det øverste benet støttende litt oppunder meg så magen får god støtte av madrassen! Da blir ikke overkroppen like belastet av å ligge på siden!
Har tempurpute (hodeputestr) og vanlig hodepute som jeg støtter opp med, hjelper lite:p Klarer ikke ligge på magen/nesten på magen, da får jeg ikke puste (er sånn om jeg ikke er gravid også):p Har vel snart prøvd alle slags stillinger, så må nok bare bite sammen tenna de siste ukene som er igjen :D
 
Har tempurpute (hodeputestr) og vanlig hodepute som jeg støtter opp med, hjelper lite:p Klarer ikke ligge på magen/nesten på magen, da får jeg ikke puste (er sånn om jeg ikke er gravid også):p Har vel snart prøvd alle slags stillinger, så må nok bare bite sammen tenna de siste ukene som er igjen :D

Åja. Ligger på magen til vanlig jeg så fot meg er det helt naturlig :p jada prisen er veldig fin for alle små og store plager :-D
 
Jeg har sovet svært dårlig den siste tiden. Våkner med smerter i hofter og korsryggen ca i 3-4-5 tiden. Ikke sjangs å sove igjen så da er det bare å gå rett opp på sofan å sette/ligge seg er en som er veldig aktiv der inne også så jeg blir sittende lys våken helt til jenta mi på 5 våkner og skal i barnehagen:) men skal sies etter jeg fikk den ammeputa mi dra Doomoo sist uke som jeg har brukt mellom fotene til avlastning i senga har nettene gått så mye bedre, håper det fortsetter slik
 
Jeg sliter med å få sove igjen etter at jeg har vært oppe på do. Er da lysvåken og blir liggende i flere timer før jeg evt får sove igjen.:( Helt håpløst hvis jeg skal på jobb eller noe anne fra morran da jeg ratt våkner halv 4 og ikke sovner igjen før 7 halv 8 tia.
 
Jeg sover nå som en drøm (bortsett fra 1-2 turer på toalettet). Har en fantastisk pute som senere kan brukes som ammepute og babynest som har reddet nettene mine. Anbefaler BBHugMe image.jpg
 
Sover omtrent ikke.. Hvertfall ikke lenge sammenhengende.. Må på do ørten ganger i løpet av natten... Må jeg ikke på do verker bekkenet som bare det.. Eller så våkner jeg av sterke kramper i leggen... Vi må ikke glemme halsbrannen og pustebesværet!! Når det står på som verst er det ikke noe som hjelper og jeg får ikke sovet noe..
 
Sover omtrent ikke.. Hvertfall ikke lenge sammenhengende.. Må på do ørten ganger i løpet av natten... Må jeg ikke på do verker bekkenet som bare det.. Eller så våkner jeg av sterke kramper i leggen... Vi må ikke glemme halsbrannen og pustebesværet!! Når det står på som verst er det ikke noe som hjelper og jeg får ikke sovet noe..

Det høres ikke godt ut!! Jobber du og? Sånn at du må opp om morgenen?
 
Det høres ikke godt ut!! Jobber du og? Sånn at du må opp om morgenen?

Nei, ble dessverre sykemeldt når bekkenet startet å krangle og søvnmangelen gikk utover allmenntilstanden.. :/
Så jeg slipper å gå opp av sengen tidlig, men dessverre sovner jeg ikke på dagen heller.. :/
Gleder meg veldig til å få ligge på magen igjen!!
 
Nei, ble dessverre sykemeldt når bekkenet startet å krangle og søvnmangelen gikk utover allmenntilstanden.. :/
Så jeg slipper å gå opp av sengen tidlig, men dessverre sovner jeg ikke på dagen heller.. :/
Gleder meg veldig til å få ligge på magen igjen!!

Ok. Men det er i allefall bra du kan roe ned på dagene da:)
Prøvd å bygge opp litt med puter sånn at du kan ligge på magen? Altså lage et lite hull til mage på en måte?
 
Ok. Men det er i allefall bra du kan roe ned på dagene da:)
Prøvd å bygge opp litt med puter sånn at du kan ligge på magen? Altså lage et lite hull til mage på en måte?

Ja det er veldig godt å kunne ta dagene roooolig og etter eget tempo.. Dagsformen varierer veldig fra dag til dag!!

Tuuuusen takk for tipset <3 jeg har faktisk ikke prøvd ut å bygge opp med puter for å kunne ligge på magen!! Det skal prøves ut i natt :D <3 håper det kan hjelpe :D
 
Ja det er veldig godt å kunne ta dagene roooolig og etter eget tempo.. Dagsformen varierer veldig fra dag til dag!!

Tuuuusen takk for tipset <3 jeg har faktisk ikke prøvd ut å bygge opp med puter for å kunne ligge på magen!! Det skal prøves ut i natt :D <3 håper det kan hjelpe :D

Håper det hjelper!! Jeg er en "sidesover" :p så da er det pute mellom bena som er der beste. Men sover heldigvis godt nå om nettene. Kan variere litt. Våknet fryktelig tidlig i morges da. Men jeg og har dagene for meg selv og kan roe ned. :)
 
Ok. Men det er i allefall bra du kan roe ned på dagene da:)
Prøvd å bygge opp litt med puter sånn at du kan ligge på magen? Altså lage et lite hull til mage på en måte?

Prøve å bygge opp med litt puter i natt, men det fungerte ikke så bra. Klarte ikke å finne det behagelig.
Heldigvis var jeg så utslitt i går at jeg klarte å sove på siden i et par timer i strekk i går! :D superfornøyd med det! :D
 
enten står jeg opp for do en gnag om natten, ellers holder junior meg våken hele nattenXD
 
Back
Topp