Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg liker å leke meg litt ;-)Er helt utrolig at det er mulig! :O skulle vært negldesigner du!![]()
Sikkert bare en treningssak!Ja jeg liker å leke meg litt ;-)
Men er mye vanskeligere på andre :-o
Ja sikkertSikkert bare en treningssak!![]()
Tror du ikke barna i barnehagen hadde likt å være forsøkskaniner?Ja sikkert![]()
Mangler bare noen å øve på da :-o
Haha, sikkertTror du ikke barna i barnehagen hadde likt å være forsøkskaniner?![]()
Med en som våkner grytidlig så prøver jeg å legge meg tidlig for å få litt søvn jeg ogsåDu er flink å legge deg til rett tid syns jegnatta, sov godt
![]()
Er det "klistremerker" eller sjablonger?Ja jeg liker å leke meg litt ;-)
Men er mye vanskeligere på andre :-o
Jeg fikk hjem min sønn med neglelakk fra bhg et par ganger i den første bhg han gikk i. Div ikke sånn design da...Haha, sikkert![]()
Dette er klistremerker ;-)Er det "klistremerker" eller sjablonger?
Vi har hatt det på enkelte dager i karnevalsuka. Men vi har sendt med avkrysningsskjema hjem først så vi ser hva de kan få og ikke ;-)Jeg fikk hjem min sønn med neglelakk fra bhg et par ganger i den første bhg han gikk i. Div ikke sånn design da...
Så søteRandom quote ;-)
Her er neglene mine nå ;-)
Litt usikker på om det skulle vært mer på tommelen :-o Vis vedlegget 142890
Skjønner det.Med en som våkner grytidlig så prøver jeg å legge meg tidlig for å få litt søvn jeg også. Ellers fungerer jeg ikke neste dag
![]()
Hehehe, får satse på detUff.. Håper noen vil kjøpe driten da![]()
Huff da, håper det retter seg?!Åååårh! Mini nekter å ta flaske.. Jeg blir gal![]()
Yeei, så braDere skrev over 6000 innlegg i går![]()
6004 for å være nøyaktig![]()