Så kjedelig å være lenge aleneUsj, hjemme alene enten til onsdag eller fredag siden kjærest dro på reisejobb igjen idag etter en uke ferie.. Og hva skjer ? Jo, jeg havner på sofaen med en forkjølelse... "Atchjoooo"!!![]()
God bedring!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjedelig å være lenge aleneUsj, hjemme alene enten til onsdag eller fredag siden kjærest dro på reisejobb igjen idag etter en uke ferie.. Og hva skjer ? Jo, jeg havner på sofaen med en forkjølelse... "Atchjoooo"!!![]()
Da har jeg hengt opp maskin nr 3Ja har en maskin til jeg også så pågår. Tror den kanskje er ferdig også
. Ikke lenge til ihvertfall
![]()
Hehe, klart detTydeligvis vært ute en vinternatt før du, ja!
Ja skjønner du ble skuffetJa ble litt skuffet når jeg fant ut permisjonen med 5 uker ferie egentlig sluttet på julaften. Vil jo feire første julen med mini og hadde sikkert fått kveldsvakt også
Høres lurt ut i grunnJa, håper det! Den må uansett snart på service..
Ja det kommer seg veldig med søvnen nåNtåh, så herlig. Flink han er til å sovne!

Det skjønner jegDeilig, ja.
Det er en anelse patetisk å synes 40% er for mye å jobbe, men jeg verdsetter virkelig hvert minutt jeg har fri...
JaHøres lovende ut dablir spennende med ny ul da
![]()
Ja når valget er å starte med arbeidshelg kontra julaften foretrekker jeg arbeidshelgJa skjønner du ble skuffetbra det ordnet seg!
HeiHei på dere
For en dag. Jeg til legen og så OJ.
Nå er siste del av besøk reist.
Her er rene sykehuset med medisiner. Hele spisebordet fullt![]()
HahaJa, ellers hadde det jo ikke vært verdt det engang! Da hadde jeg i hvert fall blitt irritert![]()
Skjønner. Men dette skal gå bra ❤❤Jalitt redd men det er jo veldig sannsynlig at det var tidlig
![]()
Hei, her er jegHer var det da helt hinsides stille. Synes folk kan være ferdig med middag og andre familietibg nå jeg!
Har det helt topp, du da?Har dere det bra i dag?
Ja plutselig ble det visst rosa herDet var pene rosa bokstaver
Hva var dommen hos legen?![]()
Hei søtaHei på dere.
Jeg har virkelig ikke hatt tid til å være her i dag
Skjedd noe spennende?
God kveldGod kveldkjøpt meg ny bil i dag
![]()
Meg er nå i hovedsak svangerskapsrelatert.Hei
Hva feiler det dere da?
Og jeg må komme i gang med dagens første, og trolig eneste...Da har jeg hengt opp maskin nr 3
Det ble siste idag![]()
Hehe, blir nok endel uhell i førstenDet gjør vår også, bleien altså. Første gang uten natt til i dag. Jeg skiftet på senga i morges ...