Ikke i bruk
Forumet er livet
Det hadde vært gøy om dere klarte det. Skravle uten premie, da får jeg iallefall vist sjefen min at det går an. (vi er nemlig litt uenige der)Da burde vi jo klare det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hadde vært gøy om dere klarte det. Skravle uten premie, da får jeg iallefall vist sjefen min at det går an. (vi er nemlig litt uenige der)Da burde vi jo klare det![]()
HeheSamme herHar noen spill jeg bare elsker fra jeg var yngre, men de nye krever for mye hjernekapasitet
Hehe!
![]()
Du prøver å engasjere oss nå duDet hadde vært gøy om dere klarte det. Skravle uten premie, da får jeg iallefall vist sjefen min at det går an. (vi er nemlig litt uenige der)
Hehejeg elsker sims jeg. Spilt det siden jeg var mye yngre
![]()
God morgen! Det var litt av en start på dagen ja!![]()
Jeg kunne tenkt meg å prøve sims. Hvilket anbefaler du?Hehejeg elsker sims jeg. Spilt det siden jeg var mye yngre
![]()
Sims 3 forblir min favorittJeg kunne tenkt meg å prøve sims. Hvilket anbefaler du?![]()
Ja da har du vært effektiv på morran ;-)
Hvilket spill er det snakk om?Kan absolutt anbefales! Sjelden jeg gidder å engasjere meg nok til å ville spille mer enn en gang, men dette fenget skikkelig![]()
Det må jeg prøve ut. I dag har jeg spilt donkey kong sammen med lillesøster. Har en nintendo snesSims 3 forblir min favoritthar alle sammen
4a er kjempebra. Men liker 3a best
![]()
Begge delerHeheSpiller du skikkelig eller bare bygger? Jeg bare bygde
![]()
Hvilket spill er det snakk om?![]()
Ååh, kultDet må jeg prøve ut. I dag har jeg spilt donkey kong sammen med lillesøster. Har en nintendo snes![]()
Begge deler
Liker å starte fra scratch, uten mer penger enn nok til å kjøpe tomt eller enkelt hus. Og så jobbe med oppover til drømmehuset![]()
Det er gøyHøres bra ut da![]()
Er nok det hun og dessverre... Storebror også i perioder.Håper ikke hun blir veldig plaget av det
Her har også eldste vært klovn idag![]()
Jeg elsker den. Hadde når jeg var lita, også fikk jeg av mannen til bryllupsdagen vår i årÅåh, kultvi har en sjokkrosa og gjennomsiktig nintendo 64 fra da jeg var lita
![]()
Hvordan gjør dere det egentlig? Klokka stilles i vakta eller?Nei gjør heldigvis ikke det![]()
Stilig! Er det på mobil, spillkonsoll eller brett?Heter Keep calm and nobody explodesMå samarbeide med en eller flere andre for å desarmere en bombe
Dritkult og litt stressende
![]()
Det er gøy![]()