De fleste har nok detHar alle 100 innlegg nå?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De fleste har nok detHar alle 100 innlegg nå?![]()
Hahah 2 väntar nr 3 i april
Hehe, den blir nok servert på senga, han er er jo på festHahah, ja da er det en mulighet ;-)
Bare pass på at han ikke leser avisa samtidig sånn at han ikke ser hva han rører med![]()
Nei det gjør det nok ikke. Men hadde vært gøy å få det til ;-)Blir det ekstra premier da?
Jeg kan ikke forstå annetHåper det har gått fint![]()
Ja man må jo legge seg og ;-)Trooor jeg er i mål.Må nesten komme meg i seng også...
![]()
En vidunderlig følelseDeilig ikke sant???? :-D
Vi er bestWow! Så flinke alle er![]()
Her har tv gått i dvaleNei det gjør jeg Ikkeer en eller annen film på TV som min samboer glor på, men jeg er helt inni forumet
![]()
Haha...nettoppJa på veien mot 10 000 ;-)
Skjer vel i løpet av en halvtimeaha.. jeg henger ikke helt med..men det var ikke oppdatert nå for et øyeblikk siden, i hvert fall
![]()
Har hun barn?4 år yngre![]()
Flashet begge faktisk, og han spratt opp!Hahaja, godt jeg har Pampersen på![]()
Så da bare flashet du puppen og så hentet han det???![]()
Et spørsmålsspillHva har dere spilt?
Var da det starta Ja ;-)Har vel vært konkurranser her i en eller annen form siden 2012var da jeg kom tilbake hit etter en pause..
Før det er jeg usikker![]()
Vi skravler ivei så ser vi hvor vi landerTja, gidder ikke gi opp nå iallefall;-)
Spiller dere ofte?Et spørsmålsspill
Ja hadde vært annerledes om du fortalte naboen førstJeg klarer ikke å holde kjefthar litt dårlig samvittighet, men det får bare være
dere er jo i cyber verden
![]()
Det er bra syns jegjeg hører senkveld
![]()