Er hun yngre eller eldre enn deg?Ja gleder meg masse![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er hun yngre eller eldre enn deg?Ja gleder meg masse![]()
Ja den ja :-DDet var den "liar liar" med Jim Carrey hvor han er en lystløgner..
Har vel vært konkurranser her i en eller annen form siden 2012Når begynte man med konkurranser egentlig?
Det var den "liar liar" med Jim Carrey hvor han er en lystløgner..
Var jo lett jo!Hurra for det![]()
Alt er oppnåeligEr det oppnåelig da?![]()
Hahah, ja da er det en mulighet ;-)Ja, det var smart han bruker alltid melk i kaffen ;p
50 kan du klareJa, men jeg er litt opptatt, henger jo ikke med ^^ Har vel 50 igjen, tviler på at det går.
Det er supert jobba :-DJeg har klart 100 innlegg og 20 ekstra. WOW! Imponert over meg selv![]()
Jeg klarer ikke å holde kjeftDet skjønner jeg at du gjør
Litt kult at vi vet det før han!![]()
Er jo ikke av de vanligste. Men 4 store lufthjul, lett og godt fjæra! Perfekt til skog og brostein, som jeg kommer til å trille mye i!Er ikke så godt kjent med dem.
Annet enn de to vi har i bhg, men aner ikke om det er happy duo eller hva det er... Er iallefall brio
Håper det har gått fintSpent på når topp 100 oppdateres så jeg får sett om jeg har klart 100, for jeg gidder ikke telle![]()
Flaks for oss ;-)Vært en stille kveld![]()
Det er bra syns jegNei det gjør jeg Ikkeer en eller annen film på TV som min samboer glor på, men jeg er helt inni forumet
![]()
Heia, heiaMangler vel 5-10 innlegg. Har jo ikke oversikten![]()
Ja det er EffektivtNei idag har eg vart effektiv. Vaskat bad og alla golv