Er rundt 3 år vi tenker og vente..hvor lenge har dete prøvd?Hehe, kan jo være greit der ogsåvi prøver jo nå, etter over 3 år
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er rundt 3 år vi tenker og vente..hvor lenge har dete prøvd?Hehe, kan jo være greit der ogsåvi prøver jo nå, etter over 3 år
![]()
Da må pausen vike ;-)Arg nå er jeg over 50.000 , å nå som det er så mange gøye tråder på forumet![]()
Og tallene er==
Sluttet på pillen i mars... lar vente på seg denne spiren. Gikk fortere sist..Er rundt 3 år vi tenker og vente..hvor lenge har dete prøvd?
Det er bra jobba180 innlegg siste ti minutter! Vi har den koke-tempen vi i går hadde rundt 2130 en time senere i dag.... Hvor lenge holder det?
Jeg skulle ha lagt meg men jeg er lys våken...*gjspe*
JEg skulle ikke bli trøtt enda, nei?
Ja herligHusker jentungen viste den frem til alle som kom på besøk![]()
Ja det blir spennende å se!!180 innlegg siste ti minutter! Vi har den koke-tempen vi i går hadde rundt 2130 en time senere i dag.... Hvor lenge holder det?
Herlig å ha mulighet til detdet er det, og min er veldig fleksibel altså, kombinert med mulighet for hjemmekontor.
Men nå som jeg jobber så lite benytter jeg meg ikke av det, det funker heller ikke så bra siden det meste jeg gjør er å sele det jeg kan med vikaren min...
Fortsatt mange...at vi mangler
1127 innlegg og 34 tråder
Desverre sikkert ikke lenge nok180 innlegg siste ti minutter! Vi har den koke-tempen vi i går hadde rundt 2130 en time senere i dag.... Hvor lenge holder det?
Ja, blir nesten nødt til detJa da er det bare å rydde plass![]()
Fortsatt mange...
Æsj, så slitsomtHan har vært og holdt på med huset til 2 på natten ihvertfall ett par ganger den tiden vi har bodd her :-O. Og gjerne til 11-12 tiden også..
Det høres litt for mye ut. Bare 1 1/2 time igjen og tempo vil gå ned..at vi mangler
Herlig å ha mulighet til det![]()
Desverre sikkert ikke lenge nok![]()
Åh...mangler det en del enda ja?:/Fortsatt mange...
Det får vi gjøre noe med...at vi mangler