Melder meg inn her :)

kasandre

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Usikker når el var, men testa positiv idag tidlig! Tipper termin blir rundt 1-3 juli :) ImageUploadedByBV Forum1445413686.455564.jpg
 
Endelig noen andre som kom inn her gratulerer! Jeg testet positivt på søndag, termin 4. Juli
 
Gratulerer til deg også :D Menstermin er 29/6, men el var sein denne mnd, så bikker heilt sikkert juli på oul :)
 
Hvor tidlig testa dere? Og har dere fått noen symptomer ennå?
 
Eg har dessverre begynt å blø idag :(
 
Hvor tidlig testa dere? Og har dere fått noen symptomer ennå?

Jeg fikk først positiv test i dag, ikm i morgen tror jeg. Jeg har hatt ekstremt vondt i magen den siste uken, er hjemme fra jobb i dag. Men er jo ikke sikkert at det kommer av det da.
 
Hvor tidlig testa dere? Og har dere fått noen symptomer ennå?
Tok første test 12 dpo, den var positiv. Tok den fordi jeg kjente stikkinger i magen som jeg kjente igjen fra sist svangerskap. Har også ømme brystvorter, ekstremt god luktesans og ikke lyst på kaffe som jeg vanligvis drikker mye av!
 
Hm. Fikk det som kan ha vært festeblødning for noen dager siden. Har hatt litt murringer i dag og litt i går. Skal ikke ha mensen før om en uke så skjønner ikke helt hva det her er annet enn graviditet. Men blir spennende å teste til uka! Kanskje blir jeg med her inne :)
 
Hvor tidlig testa dere? Og har dere fått noen symptomer ennå?

Testet på søndag kveld. Fikk svaaakt positivt svar. Testet igjen mandag morgen, og den var positiv! :) Synest det var veldig tidlig, er nå 3+6. Mistenkte graviditet pga svært ømme bryst, noe jeg kjente igjen fra forrige gang. Ellers ingen symptomer. Er litt i sjokk siden det bare er 4 uker siden jeg sluttet med prevensjon :eek: Mensen skulle kommet i morgen.
 
Back
Topp