Fader altså, jeg blir bare kastet ut av BV og må logge på igjen hver J+*%%% gang!!!![]()
Huff da, det var slett ikke bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fader altså, jeg blir bare kastet ut av BV og må logge på igjen hver J+*%%% gang!!!![]()
Du klarer deg braNei, det er ikke det, men jeg prøver
Har holdt meg enda, vil egentlig ikke holde på med det mens hun er oppe. For det er ikke alltid hun er like hjelpsom...Huff daikke bra!!
Ja det var sikkert jeg som hang etterEr lenge siden nå da
Ingenting bedre enn at klatremus ligger bak?Ingenting som er bedre enn det![]()
Jupp. Men det var det skjørtet dsMultitasking med skravling ved siden av da?![]()
Flink du erJeg tok noen raske turer nå![]()
heldiggrisStemmer det, blir veldig koselig![]()
Fått spist noe enda?Min er fortsatt opptatt med pc'n sin, men jeg begynner å bli sulten
Ingenting bedre enn at klatremus ligger bak?![]()
Fått spist noe enda?
Jada, masaHåper noen skravler mellom mine innlegg nå![]()
Ja det er jo Sant. Jeg får bare vært i en tråd om gangen..greia er at jeg skravler i flere tråder, og det er da jeg mistet litt konsentrasjon og oversikt
You can do itJupp. Men det var det skjørtet ds![]()
ikke sant<3 nå fikk jo jeg barn mens jeg selv var barn da,så har alltid vært glad i julElsker jul selv
Ihvertfall etter jeg fikk barn![]()
Ja, det var liksom det da. Vanskelig å planlegge det. Kommer når de kommer disse småheldiggrisjeg har termin 16.-17.mai...så spent på om jeg ligger på sykehuset eller kan trille barnevogn i tog eller om jeg går med stoooor mage
![]()
Å ja, det er det i kveld ja...Åååå så lita jente på barneavd. Født i uke 23
Knerthen velHvem???
Sant detsiden hun jobber seg gjennom tråden finner hun masse åsvare på![]()
Håper detYou can do it![]()