Nå er haugen borteOoh....jeg klør i fingra etter å kaste meg over![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er haugen borteOoh....jeg klør i fingra etter å kaste meg over![]()
Neppe, egentlig. Vi får se hvordan spisebordet funker,Slitsomthåper du finner en god stilling!
Hvorfor veier dere så ofte?Kanskjeden er om to uker
![]()
Der var du igjenTil din pause?
Er flere også som pleier være her. Blir mer på oss andre nå..
Da vil jeg si det er mest fornuftig å skravle ;-)Åhh, nå trekkes jeg mellom flere ting her...
vi skravle med dere og få opp antallet innlegg, det ser virkelig ut som om vi kan klare det i dag!
Vil/bør strikke på tunikaen til lillesøster dersom jeg skal få komme igang med hentedressen i november, det er ikke såååå lenge igjen av oktober.
Fikk da i dag svaret på at joda, "kirkekaffi" blir her på søndag, så derved bør "jeg" rydde og vaske huset. Reelt sett mest mannen, men jeg må jo bidra etter evne. Evnen etter denne treninga til jentungen hvor jeg har sittet på gulvet i en gymsal og kjent det svi i symfysen og fått hjelp til å komme meg opp, er reelt sett meget minimal...
Hvem var det da?Måtte lette på meg gitt. Det ringte på
Kommer tassene ned trappen og sier med stort smil, kos og suss til mamma,Aha...hun bare trasser?!![]()
Det liker viSå henne!![]()
![]()
![]()
Åååååå, sulten!Dusjen orker jeg slett ikke, jeg sliter med motivasjon til kveldmsat jeg
Ja. Jeg blir sint. Undertråden vil ikke henge medDet hørtes ikke bra ut
Ser spennende utDette skal bli til et halloween kostyme...:O
Nei. Ååå. Jeg pleier ikke å bli sint. Men idag blir jeg detHuff da, det hørtes ikke bra ut :/
Får håpe det kommer flereJa, vi klarer ikke kompensere for så mange, altså, så de bør komme tilbake!
Hihi, jeg elsker å være frisør!Ingenting er bedre enn det![]()
Mine har klart seg lenge egentlig, men det skjedde noe når det ble kaldere ute. Så noen har knekt nå altså...Går hardt ut over neglene da ja
Her holder jeg dem korte, ellers brekker de så lett![]()
Skikkelig også. . Lurer på om den kanskje hørte etter nå.. får håpe den lystrer etter jeg har skravlet littEr dere uvenner?
Kjedelig når det ikke går som du vil :/Nei. Ååå. Jeg pleier ikke å bli sint. Men idag blir jeg det![]()