Ser ikke den viHer ble det broen i dag også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ikke den viHer ble det broen i dag også![]()
Det kan mannen lage til deg![]()
He he joda er detNatta til kb er viktig
Luksusfellen er ikke viktig
Skulle hatt meg noe kveldsmat snart her også..Gode planer må man ha
Egentlig burde jeg spise kveldsmat også, det er tidligee enn vanlig, men onsdag= tidlig middag
Vi får bare stå på og håpe flere gjør det sammeDelvis rykker noe av aktiviteten over i tråden om dagens utfordring, men ja det ER for stille på forumet!
Ja, var veldig godtSå du er alene nå?
Sikkert godt ;-)
Det skjønner jeg ♡ har ei lita ei på 3,5 jegHadde ingen magefølelse i det heletatt, selv drømte jeg at det var jente, og alle andre sa det var gutt. Så litt morsomt at det ble jente, of jeg gleder meg jo så mye!![]()
Nei, leser i 20 -30 min så er det greitPleier han sovne fort?
Mangler vel musemor her, spireliten
haha jo har hørt detEr det ikke så at mannfolk velger dame etter hvor like de er sin egen mor?![]()
Det synes jeg ogsåPerfekt plan![]()
Fikk hjemmelaga lapskausHva får dere til middag.?
Ligger vannrett i sofa og skravler med dereDere driver med i kveld da?
Nettopp kommet hjem fra jobben, her hjemme var det helt stille og rolig, lykke! Var nok bråk på jobb...
He he joda er det
Bre vært litt for sosial og aktivUff dadårlig form??
Det er jo greit daNei, leser i 20 -30 min så er det greit
Ørlite mer nå merker jegNesten for stille
Plages???Æsj...hva plages hun med da??![]()
Ligger vannrett i sofa og skravler med dere
Deilig med litt fred og ro etter en bråkete jobb!
Hun er i den andre trådenMusemor sliter vel litt med en liten U som ikke vil sove, tror jeg, og er ellers mest tilstede i den tråden om dagens utfordring? Men vi kan sikkert rope på henne.Spireliten... ja, hvor er hun da?
Ja, var en periode hvor jeg var litt usikker, men nå vet jeg at jeg er der jeg skal væreViktig å trives da![]()