Ikke santTypisk. Også når mannen har vondt i ryggen.. :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke santTypisk. Også når mannen har vondt i ryggen.. :/
Ja også skal du ha tid til oss også, så det skjønner jeg godtIkke santmå si jeg er lei av gåinga mellom soverom og resten av huset. Og prøve å få unnagjort alt husarbeidet imellom
Gikk fortere enn jeg troddeLiker ikkeda blir du jo borte...
Ja, regner med mange kjenner til det :/Ja også skal du ha tid til oss også, så det skjønner jeg godtjeg har hatt mine runder inn og ut fra rommet til tuppa jeg også. . Hun har jo aldri vært glad I å sove,så jeg kjenner til det
![]()
Magnesium funker ikke i det heletatt på meg, jeg har det i bena, armene og egentlig hele kroppenAh. jeg har nesten konstant rls. Magnesium hjelper litt. Men ikke mye. Men krampene er ekstremt vonde. Gjør vondt i flere dager når jeg har fått de.
Ja.. det gjorde detGikk fortere enn jeg trodde
Var på i gårGratulerer) snart oul?
![]()
Er noe Dritt mens det står på.Ja, regner med mange kjenner til det :/
Så spennende, vet dere kjønn?Var på i går![]()
Trøster meg med at det går nok overEr noe Dritt mens det står på.håper på det beste
![]()
ÅhMagnesium funker ikke i det heletatt på meg, jeg har det i bena, armene og egentlig hele kroppen![]()
Det skal jeg gjøreBare spør om du vil ha mer hjelp![]()
Er vel ikke annet å gjøre enn akkurat det, desverre. .Trøster meg med at det går nok over![]()
Må oppdatere meg på hvordan vi ligger an nåJepp, det SKAL vi![]()
Hvordan er det med Deg i dag?Det skal jeg gjøre![]()
Går hardt ut over neglene da jaJa er jo noen timer i kveld også ;-)
Ja neglene sliter når jeg skravler![]()
Alt bra her i dagHvordan er det med Deg i dag?![]()
Det er braAlt bra her i dag
Kommer sterkere tilbake etter jentungen har tatt kvelden![]()
Ikke gale det daHelt ok![]()
Lurer på hva jeg skal gjøre daJa.. det gjorde det![]()