Mobilen er helt klart best jaJeg synes mobilen er mer oversiktlig, for i denne tråden så kan jeg følge med på sidetall ;-)
Føler iallefall jeg har kontroll ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mobilen er helt klart best jaJeg synes mobilen er mer oversiktlig, for i denne tråden så kan jeg følge med på sidetall ;-)
Føler iallefall jeg har kontroll ;-)
EffektivOj, driftighar sikker bare rundt 10-15
![]()
Optimist du!Da synes jeg jo vi ligger godt ann??![]()
Klart det er slitsomtTakk for det.
Kjekt det, men slitsomt med besøk og![]()
Ja, i morgen fyller han![]()
Hun har vært frisk nå siden hun ble kvitt feberenHvordan går det med lille N da?![]()
Ja er helt supert!Ah! Bra ordning! Tjener kunder på god service og ærlighet!![]()
Det er jo syndTja, vet ikke det. Den internasjonale mnd går jo på halv tolv![]()
Jeg så detVar godt over på siste oppdatering, så... skralvet en del i dag
Og det blir du sikkertJepp, det er det.
Den som etter planen skal bli ferdig i oktober
Måtte du stå opp for å spise/drikke da?Sovet godt, selv om jeg har våknet mange ganger av at jeg har vært sykt sulten eller tørst. Du da? Nettopp stått opp du vel?
Ja, men største på lørdagKlart det er slitsomtmen de hjelper vel litt til?
Stor fest i morgen da?![]()
jeg har troenSpennende dager
Tror dette skal gå helt fint, jeg!
Jepp, sto opp kl 12Og nye muligheter ;-)
Sovet?
Ja, da blir det litt hektiskTror ikke jeg helt finner tid til det, jeg ble våken igjen i stedet. Nå er det tid for mat, handling og så er det unger, middag og treninger.
En stor pakke med kroppsprodukter fra dette franske merket som jeg sikkert ikke klarer å skrive riktigHva vant du da?
Satser på å være ferdig rundt den tida jeg ogsåJaHar noen igjen ds, men har det rimelig klart hva jeg må kjøpe, målet er å være ferdig med alt innen 15 november
![]()
Enda han spurte meg flere ganger om det var noe merHuff da!!det var dumt!
Spent på hvordan det gikk med ossHar vært greit her nå![]()