Skravletråd Oktober

God dag jenter :D jeg prøver å ikke være her inne så mye nå. Sliter med angst for babyen i magen. Idag tok jeg en digital som viste 3+ hjelper der og da. Men når kvelden kommer blir jeg redd :( Vis vedlegget 142130 skal til legen idag :) jeg aner faktisk ikke hvor langt jeg er. Bare ca. 5 dager til ul nå :) Byttet nick fra mirakelpia13
Dette kommer til å gå bra skal du se.
Hvor langt er du på vei nå?
Det er naturlig å være redd i begynnelsen, husk det er ikke bare en liten spire du bærer, det er også er håp og en drøm.
Du sitter og kjenner på en følelse kvinne etter kvinne har kjent på i utallige generasjoner bakover.

Masse lykkte til hos legen i dag, og UL om 5 dager

Får håpe han gjør det da, så du får deg en hvil, det trenger du nok. Hvordan er formen i dag?
Den var helt elendig i morges, mannen hadde mest lyst til å ta en sykt barn/barnepassers sykdomsdag men jeg orker ikke å ha han og frøkna hjemme og sendte dem avgårde.
Etter et par paracett, en dobbel dose ventoline, litt koffein, frisk luft og frokost føler jeg meg mye bedre.

Dette kommer til å gå bra skal du se.
Hvor langt er du på vei nå?
Det er naturlig å være redd i begynnelsen, husk det er ikke bare en liten spire du bærer, det er også er håp og en drøm.
Du sitter og kjenner på en følelse kvinne etter kvinne har kjent på i utallige generasjoner bakover.

Masse lykkte til hos legen i dag, og UL om 5 dager
Vet ikke pga ustabil syklus så derfor jeg skal til legen og får å få mer crinone :) tusen takk :) alt tyder på at det går bra ❤️ angsten er mindre men den er der

Noen som gleder seg til babyverden sin julekalender i år??? I do ;) ;) ;)

Selvsagt, jeg har bare ikke fokus helt så langt frem i tid enda, først oktober, så november, SÅ desember. Har ikke tid til at det skal bli desember helt enda, for mye som skal være gjort først. Inkl å ordne kalender til ungene. Og tunika til lillesøster nå i oktober og hentedress til babyen i november

Den var helt elendig i morges, mannen hadde mest lyst til å ta en sykt barn/barnepassers sykdomsdag men jeg orker ikke å ha han og frøkna hjemme og sendte dem avgårde.
Etter et par paracett, en dobbel dose ventoline, litt koffein, frisk luft og frokost føler jeg meg mye bedre.
håper det blir bedre, sånn altså skikkelig bedre, snart

Ååå.. er det julekalender også!! :D Har jo ikke vært medlem så lenge til å vært med på det tidligere, så det blir gøy! :D

Ja, med masse fine premier. Den er ikke på selve forumet, den er på BV sin hovedside, et spm man svarer på hver dag, ang den dagens premie. Har det vært før om årene i alle fall- *erfaren*

Ja, med masse fine premier. Den er ikke på selve forumet, den er på BV sin hovedside, et spm man svarer på hver dag, ang den dagens premie. Har det vært før om årene i alle fall- *erfaren*
Vunnet noe noengang?

Back
Topp