Skravletråd Oktober

For dem som evt da altså holder ut lenger enn meg og vil holde oversikten selv (musemor skal legge seg!!!!!)

Vis vedlegget 142068

det gule der skal være 40 055 for at vi har 7000. Oppdaters ganske nøyaktig hvert 10. minutt
Åh, jeg håper virkelig at jeg sover.. håper noen andre tar det.

Jeg er i seng, men mannen er på do, og lille U er ved å våkne.
Dersom jeg tar han opp nå vil han være så trøtt at han bare spiser litt før han sovner igjen og da vil han allerede våkne om en time eller to.
Lar jeg han våkne litt mer av seg selv vil han spise mer og sove til 4-5 tiden før mer mat

Javel da, til nød godkjent

Åh, jeg håper virkelig at jeg sover.. håper noen andre tar det.

Satser på å sove jeg også
om ingen tar det er det ikke krise, for Tamara forteller oss i morgen hva vi har skravlet tenker jeg, og derved kan jeg bare legge det til fra det jeg hadde som utgangspunkt i dag

De 45 300 er forresten nå 22 innlegg siden...

Om du likevel er våken til midnatt, tar du og noterer deg tallene der (screecshot eller noe sånn, på mobilen ligger det helt nederst om du sjekker forumets hovedside i nettleser) en gang melom 0000 og 0009?
Det skal jeg gjøre :)

Du får finne alle tråder det er mulig å skrive et svar i, og gjøre det, mens du holder deg oppe den siste timen, så ser vi. Men jeg tror ikke det kommer helt til mål. 884 innlegg på 70 minutter. Det er litt mye når det er DISSE 70 minuttene.

Du får finne alle tråder det er mulig å skrive et svar i, og gjøre det, mens du holder deg oppe den siste timen, så ser vi. Men jeg tror ikke det kommer helt til mål. 884 innlegg på 70 minutter. Det er litt mye når det er DISSE 70 minuttene.
Haha, ja... virker ganske så ensomt her nå.

Satser på å sove jeg også
om ingen tar det er det ikke krise, for Tamara forteller oss i morgen hva vi har skravlet tenker jeg, og derved kan jeg bare legge det til fra det jeg hadde som utgangspunkt i dag
Jupp, ser det er noen andre som tar det :)

Back
Topp