Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Også at ryggen i bagdelen på vognen kunne løftes opp!
Hvilke vogner er det som kan det? Det kan jeg faktisk huske at var praktisk fra mine dager som trillepike![]()
Vi kan det i vår simo kombi i alle fall, men vet andre som ikke har hatt det i simo, så tror det kanskje varierer.Hvilke vogner er det som kan det? Det kan jeg faktisk huske at var praktisk fra mine dager som trillepike![]()
Emmaljunga Edge duo ogsåHvilke vogner er det som kan det? Det kan jeg faktisk huske at var praktisk fra mine dager som trillepike![]()
S var delvis flaskebarn, delvis ammebarn, og koking tok etterhvert lang tid og møkk kjedeligÅh ja! Sterilisatoren!! Kjøpte man sin som en bruker til microsterilisering, helt perfekt![]()
Ja samme her! Og mam sterilisatoren kostet bare 350 kroner så var veldig verdt detS var delvis flaskebarn, delvis ammebarn, og koking tok etterhvert lang tid og møkk kjedelig![]()
Absolutt!Ja samme her! Og mam sterilisatoren kostet bare 350 kroner så var veldig verdt det![]()