Så flink du er!![]()
Mitt andre prosjekt noensinne på en symaskin. Ei søt lita sminkemappe![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flink du er!![]()
Mitt andre prosjekt noensinne på en symaskin. Ei søt lita sminkemappe![]()
TakkSå flink du er!![]()
Er det etter de nye reglene?:OMhm... og egentlig er det helt på trynet at man nå må inn til etterkontroll på grunn av lyspærer som har gått..
Jeg ogsåSå lita endaelsker katter
![]()
Få se bilde når du er ferdig daTakknå skal jeg prøve meg på ei litt større ei
toalettmappe
![]()
Hehe, var godt med ostesmørbrød jaAkkurat spist 2 brødskiver med leverpostei, ostesmørbrød hørtes bedre ut![]()
Samsung s6 edgeHvilken telefon er det?![]()
skal legge utFå se bilde når du er ferdig da![]()
Noen spesiell grunn til det?Jeg ogsåJeg er litt redd for hunder
![]()
Den har jeg lyst påSamsung s6 edge![]()
Må han levere den med en gang?Ute å kjører samboer til jobb med sykemeldigen. Bra dårlig når han ikke engang klarer å kjøre bil :/ Heldigvis kom mamma på besøk og passa snuppa så vi fikk dratt kjapt![]()
De ville ha den, og han ville innom å levere den selv. Mente og at det kunne ikke være noe hast, men greit å få det unnagjort.Må han levere den med en gang?
Dersom den bare er for en uke eller to pleier jeg bare å sende en e-post til sjefen, og så leverer jeg den når jeg kommer tilbake
Ønsker deg masse lykke tilPåvirker forkjølelse prøvingen? Evt hvordan. Inn i pp2 nå,tanta har pakket sammen. Håper virkelig spira sitter i pp2
God morgen alle sammen![]()
God morgen![]()
God morgen!
Jeg skrev 155 innlegg mellom kl 21 og neste oppdatering![]()
Er godkjent det eller??? ;-)
God "morgen" jenterGod dag
Vært våken siden 2.30... Blir en ang dag
Ha en flott dag på jobbenNei da damer. Da må jeg levere på skole og i bhg før jobb.
Ha en fin dag![]()
God "morgen" til deg.God "morgen" jenter
Endelig dratt meg ut av senga..
Joda, men det blir oftere det, siden det tar kortere tid å lageHehe, var godt med ostesmørbrød jaMen leverpostei er innmari godt det og da!