Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Må slutte å se nyhetene. Blir så trist. Stakkar redde og kalde barn 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff så leitGruer meg til i morgen.
Eldsten har hatt en del uheldige episoder på skole/SFO med noe som dersom det ikke stoppes fort kan utvikle seg til mobbing av gutten vår.
I begynnelsen var det en gang i blant og kunne ses på som guttestreker, nå har det blitt litt vel ofte.
Har sendt e-post til læreren og skal ha et møte i morgen..
Litt mer liv her nåMen det et jo langt flere enn oss her da, jeg orker bare ikke telle oss
Masse god bedring søtaJeg blåser p blåser, håper ørene åpner seg snart
Tusen takk.Uff så leit
Bra du tar tak i det og får et møte..
Lykke til!![]()
Har vært litt opp og ned her i kveld.Litt mer liv her nå![]()
Jeg håper og at Mads vinner. Men bare fordi jeg liker at han liker å konfrontere AndréMats. Selv om jeg håper på erling, for at jeg liker litt romantikk på gården![]()
Får satse på det daSkal snart i seng og sove nå, og håper på en god natt
Muligens jeg kommer til å prøve en ny omgang kyllingsuppe i morgen, ikke bare fordi den var ganske god, men også fordi den faktisk hjalp litt på halsen...
Gjør ikke det, må vel opp for å amme et par gangerFår satse på det daSover minste hele natta?
Det er jeg enig iJeg håper og at Mads vinner. Men bare fordi jeg liker at han liker å konfrontere André![]()
ÅåGruer meg til i morgen.
Eldsten har hatt en del uheldige episoder på skole/SFO med noe som dersom det ikke stoppes fort kan utvikle seg til mobbing av gutten vår.
I begynnelsen var det en gang i blant og kunne ses på som guttestreker, nå har det blitt litt vel ofte.
Har sendt e-post til læreren og skal ha et møte i morgen..
Tanken har slått meg ogsåHåper Mats blir. Liker han, selv om han virker som en player.
Det er drømmebilen minHehe, regner med du ikke er den enesteeller kveler motoren
![]()
Vi kjøpte oss en Mitsubitshi ASX. Skikkelig familiebil haha. Suv/offroad bil![]()
Hørtes herlig ut, duJeg ligger under varmeteppet, ser farmen og skal straks spise sjokolade![]()
Skal nå 50.000 jegDu er vel i mål for lenge siden ?![]()
Guri, så vondt å høreNoe sier han ikke får være med å leke når han kommer bort.
Noen kommer bort til han og sier at nå skal de leke med .... Så da får han gå et annet sted.
Han er den styggeste i klassen.
Har fått dører smelt i fjeset
+++
Han er 8,5 og går i tredje klasse.
Det virker som om skolen slår ledig ned på mobbing så regner med at det vi bli tatt tak i.
Er bare et lite hyggelig møte
God kveldGod kveldfølger folk med på tv-aksjonen eller?
![]()
Ja, det er koselig. Men det ble litt ekstra varmt siden gubbis tente oppHørtes herlig ut, du![]()
Uff ikke moro.Guri, så vondt å høre
Stakkars gutten din..
Har hatt møte med skolen selv. Min eldste blir også utestengt fra lek, og kalt stygge ting![]()
Æsj, det er plagsomtSer ut som OJ har fått øyekatarr:/