Boblefrua
Forumet er livet
Og så liker jeg så veldig at noen tør å prøve noe nytt når det kommer til hpr5Det er koselig å høre ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og så liker jeg så veldig at noen tør å prøve noe nytt når det kommer til hpr5Det er koselig å høre ♡
Er egentlig veldig kjedeligOg så liker jeg så veldig at noen tør å prøve noe nytt når det kommer til hpr5![]()
Sikkert gøy detogsåHåndball er tingen her i hus
Vel i dette tempoet kan det ta lang tidJeg liker det ikke.. det betyr at du blir borte for oss ei stund. .
Ja det er en del innlegg ;-)Ih nærmer meg 49500 nå
Du har merJa det er en del innlegg ;-)
Jeg syns frisører skal skinneEr egentlig veldig kjedeligblond og vanlig
er opplært til at frisører skal gå I ett med bakgrunnen og kunden skal skinne
men nå skinner jeg føler jeg
![]()
Haha, ja her ble det bare bokstaverEn stor bil
Ligger som en av tegnene mine.
Ja jeg har det ;-)Du har mer![]()
Hmmm. De tegnene skal vel være like for alleHaha, ja her ble det bare bokstaver![]()

Det er koselig daJeg syns frisører skal skinne![]()
Kanskje vi haler ut tiden med vilje?Vel i dette tempoet kan det ta lang tid
Hehe, de tåler ikke så myeDet er koselig da
Farmora til gubbis glodde så øynene holdt på å sette ut![]()
Hehe, hun hadde vel lurt på hvor det ble av permanentenHehe, de tåler ikke så mye
Skulle likt å se min oldemor se hårmoten i dag, hun var tross alt en respektert frisør i sin tid![]()
Hehe...håper dere kom helskinnet fremHittil har vi kjørt i litt over en time. Hun har sovet i tjue minutter. Holdende i fingern min. resten gar vært surk. Strikketøyet ekke rørt, mannen trenger kaffe og jeg må kjøre resten.
Jaa.. gikk vel akkurat motsatt at planlagt?![]()
Når dere er fine på håret, frister der jo oss. Vil jo være like fine viDet er koselig da
Farmora til gubbis glodde så øynene holdt på å sette ut![]()
Æsj daLillesøster ser ut til å være i grei form igjen
Jeg er et annet kapittel. Det er ganske så frustrerende å ikke være i stand til å lage middag!
På en måteSå spennende, med jobben?
Den har jeg ikke sett tror jegVi har sett på Hotel Transylvania (?)
Jeg valgte den vel egentlig for veslaJeg likte den veldig godt
![]()
Hun hadde vel lurte på det ene og det andreHehe, hun hadde vel lurt på hvor det ble av permanenten![]()