God turHåper natten gikk fint
Her er alt supertpå vei til flyplassen, Stavanger neste!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God turHåper natten gikk fint
Her er alt supertpå vei til flyplassen, Stavanger neste!
God morgenGod morgenskal gå I dusjen, så jobb neste.
JaHar du kommet såå langt allerede??
Flinke du!
Jepp det kom idag. Fikk unnagjort endel på kvelden igår jaOi så langt du har kommet allerede hvis garnet kom i dag :-D
Hva ble det til? Flasker eller senga?Ellers takk, frister så lite med de jeg har selvmen når jeg ser på klokka og kjenner hvor sliten jeg er så burde jeg vel egentlig bare lagt meg. Det kan nemlig bli spennende å se når lillebror starter dagen siden han har sovet siden litt over 3 i dag
![]()
Før jeg ble mamma kunne jeg jo nesten ikke dra på butikken uten sminke engangJa, egentlig![]()
Morn morn. Dusj her og når snuppa er lagt. Ha en flott dag på jobb daGod morgenskal gå I dusjen, så jobb neste.
Takk, det skal jegGod morgen. kose deg på jobb
![]()
Tusen takk, gleder meg til å ta fatt på kundene i dagMorn morn. Dusj her og når snuppa er lagt. Ha en flott dag på jobb da![]()
Formen okGod morgen![]()
Yes,bare synd prislappen ikke var like lekkerDe var lekre![]()
For de fleste håper jegFor sexy for meg![]()
Dressen og kjolen til frøkna, samt genserne til eldsten var i den barnebutikken som skal flytte, så de var billigere enn normalt.Oj det var mye
Bra priser der nå?
I dag kommer svigermor å skal vaske alle vinduene![]()
Ikke så veldig.Ok natt:?
Hun er helt fantastiskSå deilig! Og så snill hu er som tar vinduene for dere![]()