Ja er detNydelig! Høsten er flott!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja er detNydelig! Høsten er flott!
Ja, kanskje det. Jeg må ofte til frisøren, det samme med mannen. Han må hver 5-6 uke.
Har dere kun timeavtale eller drop - in?
Kos dere i byenDa ble det bytur med mini og mamma. Mini sovnet fort i vognen så nå venter jeg bare på henne
![]()
Viktig å sette pris på det jaJa, nesten litt for gavmildBlir jo skikkelig bortskjemt
hihi Men er veldig takknemlig for alt han gjør, og for at jeg har ham<3
NydeligStavanger viser seg fra sin beste side![]()
Det forstår jeg. Håper det blir mer neste mnd daYrs, hadde jo gledet meg til lønn som skulle være litt mer enn det får i dagpenger
Æsj, du må skifte dekk!skummelt ute nå...
Har sovet hele formiddagen ;-)God morgen
Høres ut som en god ide og holde sengen
Håper du er i bedre form til helga!
Hva skal han være med og bære?Ja. Håper og på bedre vær. Faren ringte igår og spurte om vi kom. Og om han da kunne hjelpe med bæring lørdagen. Så da vet vi hvor mannen blir hele lørdag mens jeg nok er med mine og snupps.![]()
Takk. Sovet hele formiddagen... Det var deiligUff da
God bedring
Satser på at det holder til over helgenNydelig
Det lover godt for helgen!
God ettermiddagGod morgen, sitter på jobb. Helt alene sålangt idag. .
God ettermiddagGod morgen! Nok en nydelig høstdag å våkne til![]()
Bære hva da?Ja. Håper og på bedre vær. Faren ringte igår og spurte om vi kom. Og om han da kunne hjelpe med bæring lørdagen. Så da vet vi hvor mannen blir hele lørdag mens jeg nok er med mine og snupps.![]()
Ja, er ikke så tett i dag, og hører altGod ettermiddag
Formen bedre?
Godt å høre at dere hadde en fin turDa er vi hjemme etter en koselig bytur. Mini herjer litt på gulvet før han skal få en liten smoothie også sove litt
![]()
Gratulerer med halvtårsdagHeisannsnuppa er 6 mnd i dag
![]()
Så flott å høre at det gikk braJeg hadde overhodet ikke full kontrollHeldigvis hadde mamma og mormor det..
Kom i mål med det jeg skulle gjøre, og vi fikk en kjempefin dag!
![]()