Sover du godt?

Sover godt noen netter, mn det er heller få:) våkner stort sett hvertfall 1 gang for å gå på do, om ikke to eller tre.. Ligger lenge før jeg sovner, spesielt i ukedagene, pga stress med jobb og planlgging.. Er sykemelt 40% mn hjelper ikke så mye på kvelden når jeg stresser med alt som har med jobb å gjøre... :(
 
Våkner 5-6 ganger hver natt. Vondt i symfysen, ille halsbrann, kynnere, meget aktiv baby som sparker /romsterer så hardt at jeg blir uvel, dobesøk, vondt i skuldrene (av alle ting)- er de typiske tingene

Ja.. Sover generelt ikke særlig godt lenger .
Ja samme her! Våkner flere ganger, mange dobesøk, magen er støl ig vond, mye kynnere, vindt i symfysen , finner aldri stillingen , lillemann skal drive ned karate om nettene og klage på mine stillinger .....så nei søvn hva er der??????!!
 
Sover veldig urolig. Våkner en gang eller to og må tisse men det plager meg ikke. Har alltid vært oppe om natten for å gå på do så det er jeg vant til. Men ja drømmer mye og våkner med en følelse av å ikke ha sovet noe godt selvom jeg føler meg uthvilt. Nesten hver morgen med vondt i hodet.
 
Ja samme her! Våkner flere ganger, mange dobesøk, magen er støl ig vond, mye kynnere, vindt i symfysen , finner aldri stillingen , lillemann skal drive ned karate om nettene og klage på mine stillinger .....så nei søvn hva er der??????!!


Nettop!
Fint å bli forberedt på mye nattevåk altså , men jeg syns det skal være lov å klage litt allikevel , for det er utrolig hvor slitsomt det føles når man er midt oppi det, selv om man vet veldig godt at premien er verdt slitet
 
Sover dårlig. Mye pga en 2-åring som er våken mellom 2-4/5 ganger i løpet av natten, og jeg da må gjennom hele huset og opp i andre etg hver gang. Uten om det så var jeg på do 6! ganger i natt!!! 6 ganger! Da trodde jeg tilslutt det skulle rable for meg :D Så natt til i dag var blant dem værste til nå. Våkner hver gang jeg snur meg og når bekkenet stivner totalt, men sovner som regel fort igjen.
 
Våkner 5-6 ganger hver natt. Vondt i symfysen, ille halsbrann, kynnere, meget aktiv baby som sparker /romsterer så hardt at jeg blir uvel, dobesøk, vondt i skuldrene (av alle ting)- er de typiske tingene

Ja.. Sover generelt ikke særlig godt lenger .

Har mange av de samme plagene :(
Jeg sover utrolig lite om nettene. Har slitt med søvn de to siste månedene.. :(

Har vondt i skuldrene og nakken pga. jeg ligger for mye på sidene, jeg har vansker med å finne en god liggestilling, har vondt i bekkenet, ille halsbrann, toalettbesøk minst 3-4 ganger i løpet av natten og nå de siste dagene har jeg begynt å få kramper i beina!! :O

Jeg føler meg tom for energi hele tiden.. Det går veldig ut over hverdagen min.. Orker nesten ikke være sosial. Selv om jeg er sykemeldt klarer jeg ikke å sove noe på dagen heller...
Er så lei av og konstant føle meg trøtt og sliten..

Blæh!! dette var min klage for dagen!
 
Sover alt annet enn godt! Ingen behagelige liggestillinger, må på do hele tiden og ellers vondt bekken :p
 
Må opp en gang på do mellom 1 og 6, heldigvis ikke oftere, enda :p Så vokner jeg som regel når jeg skal snu meg fra en side til den andre, pga at det gjør veldig vondt i bekkenet :-s
Ellers sover jeg godt :)
 
Sover ganske godt, men må på do som regel en gang i løpet av natta, har også hatt leggkramper i siste tiden, noen ganger vokner jeg fordi arma har dovnet bort. ;)
 
Jeg sover godt, men samtidig så våkner jeg uten å forstå hvorfor.. Ikke tissetrengt eller noe vondt. Hun er aktiv, men føler ikke at det er det som vekker meg heller..
 
Er heldig så langt, sover godt :) Gjorde igrunnen det forrige svangerskap og. Men nå skal det legges til at det er utrolig hvor mye man glemmer da :p Så langt sover jeg ihvertfall greit gjennom nettene og er så sliten at jeg sovner raskt. Våkner tidlig av små barn, babybevegelser og full blære, men det kan jeg leve med :)
Åh, karma.... Har ligget våken nå i 1,5 time og bare vrir meg! :-(
 
Samme er :p Skulle aldri sagt jeg sov bra.. Godt det er full arbeidsdag i morgen, og at det kommer gjester på ettermiddagen! Rekker ikke tenke på søvn i morra ;) hehe!!

Håper du har fått sove nå:)

Har du fått noe søvn i det hele tatt? Stakkar!! Håper du klarer deg fint gjennom dagen i morgen.

Jeg har sovet ekstremt dårlig i natt, men har heldigvis sykemeldingsdag imorgen!!
 
Samme er :p Skulle aldri sagt jeg sov bra.. Godt det er full arbeidsdag i morgen, og at det kommer gjester på ettermiddagen! Rekker ikke tenke på søvn i morra ;) hehe!!

Håper du har fått sove nå:)
Sovnet til sist. Men med 2,5 time våkentid og opp nå så ser jeg ikke frem til en full arbeidsdag nei :p Og kommer jo hjem til sykemeldt mann (som ikke bidrar spes mye nå), barn som skal hentes i bhg og skole, lekser, middag osv. Fullt kjør med andre ord ;-)
Sovnet du til sist?
 
Jeg har heldigvis sluttet med å ligge våken, bank i bordet.

Men jeg våkner mange ganger, det gjør jeg. mye av bekkenet, våkner når jeg snur meg.
Jeg er mye trøtt og sovner på sofaen.

I dag har jeg sykemeldingsdag
Det er godt, bortsett fra glukosebelastning klokka 8.30 da
 
Desemberbaby15: Takk for gode ord! Sovnet en time før jeg skulle opp. Men dagen gikk faktisk ganske greit likevel. Kommer til å sove som en Stein i natt vil jeg tro:)

Mia: Ja, det er bare å holde tritt i svingene :p Heldigvis går tida fort når man har mye på programmet!!
 
Ja, sover du godt for tiden?

Eller våkner du mange ganger?
Av bekken? Fordi du må på do? Leggkrampe? Andre ting?
Sovner du greit igjen, eller blir du liggende lenge våken?


Jeg er alltid våken i løpet av natta, men faktisk ikke begynt med å gå på do (gjorde jo det i starten, men ikke begynt igjen enda)
Bekkenet er trolig noe av det som vekker meg, pluss ungenes doturer. men stort sett sovner jeg greit igjen. Sist uke ble jeg liggende våken to timer fra ca halv fire, det var veldig ødeleggende for dagen etterpå... Men i helga har jeg sovet godt igjen, så jeg håper det holder seg.

(Uthvilt er jeg uansett ikke da, kjempetrøtt og sliten!)
Er så heldig at jeg får sove 3-5 timer hver natt.. Thats it! Men da sover jeg ordentlig. Lille holder meg våken til en plass mellom halv 1 og 3 hver natt, så er jeg oppe igjen mellom 6 og 7. Er hjemme så kan sove når jeg vil, men jeg får bare ikke til :/
Er ufattelig sliten, og ALDRI uthvilt!
 
Sover nokså urolig, vrir meg fra side til side, men ikke noe plagsomt. Våkner for det meste av meg selv i denne tiden da uthvilt. Legger meg i 10 tiden på kvelden og da :p
 
I natt har jeg faktisk sovet, bare våknet av ungene som var på do i femtiden.

Men, men hadde ikke den stikkende smerten i symfysen når jeg la meg, derfor våknet jeg heller ikke av den i morges. Jeg gjorde ca ikke noe som helst i går, så vi får se hvordan det er i kveld etter noen timer på jobb i dag.
 
Back
Topp