På tråden til Tamara på Generelt, het vel noe som Advarsel, heldekkende teppe over vogn eller noe lignendeVar det ei her inne?
Skjønner at hun ga seg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På tråden til Tamara på Generelt, het vel noe som Advarsel, heldekkende teppe over vogn eller noe lignendeVar det ei her inne?
Skjønner at hun ga seg![]()
Jippi så braHurra, norge leder
Sprek du erSå klart det ble
Ja hihiTipper jeg veit hva som blir til kvelds i morgen![]()
Det må være slitsomtJoda. greit nok![]()
De kynnerne og maseriene tar litt for mye av innimellom...
Hehe...jeg ogsåNå fikk jeg skikkelig lyst på hvitost.![]()
Det var det, har egentlig veldig lyst til å bli bedre kjent med akkurat hun som ble med så det passet meg veldig braHørtes veldig koselig ut![]()
Hei på degHei hel på er![]()
Mhm veldig ubehageligDet må være slitsomt
Begynt å kjenne litt mer på det her også i det siste. Forrige svangerskap var det over når jeg var i ro, slik er det ikke denne gangen.
Ille nok å være tett i pappen daTakkdet går bra, er ikke "kroppsklein" som vi sier i Trøndelag, bare veldig forkjølet
![]()
Jeg liker det ikke når du snakker om kynnere og maserierJoda. greit nok
De kynnerne og maseriene tar litt for mye av innimellom...
Hva spiste du?Sånn, da har jeg malt littog nå spiser jeg kvelds
![]()
Dagbøker er koseligBestemte meg plutselig for å opprette dagbok om vår vei mot et lite nurk, så hvis noen vil lese så ligger den under dagbøker på "vi som prøver"![]()
Hadde vært gøy om det ble seierKengu! Jeg ser faktisk kamp!!!
Skal 26okt nå.Jeg liker det ikke når du snakker om kynnere og maserier
Hvor ofte er du inne til kontroll nå?
Jeg fikk lyst på ostesmørbrød, jegHehe...jeg også
Sendt mannen på kjøkkenet for å smøre ei skive til meg![]()
Skjønner du har noe å Bryne deg påÅh! Jeg blir så stressa.. Vi er bedre venner igjen nå da, men det trengs drastiske holdningsendringer til. Jeg puster inn og tar ett skritt av gangen. Æææææ
Får håpe det ikke blir for ille daMhm veldig ubehagelig