ja, må nesten si meg enigBeste ideen jeg har kommet med idag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja, må nesten si meg enigBeste ideen jeg har kommet med idag![]()
Samme herDa sovnet mini.
haha. nesten så. men fysj da hadde jeg nok blitt gæærn tilsluttDa får hun flytte inn![]()
får håpe flere blir aktive her, så får vi noen å skravle medEr jo sant det![]()
![]()
stiv og støl ?20 min rocking ferdigmerker at jeg ukke har gjort det på litt ovee en uke
Når er beregnet termin da?Tar medisiner så håper det og har virkelig troentusen takk
![]()
blir det tidlig kveld da?Rakk ikke sove noe på dagen i dag. Begynner å kjenne det nå![]()
Det er lenge siden jeg har prøvd. Lånte moren min sin før jeg ble gravid. Ga den tilbake da jeg ble gravid og ikke prøvd igjen etter20 min rocking ferdigmerker at jeg ukke har gjort det på litt ovee en uke
åh, flott sett. har den allerede i bakhoda til frøkna
Må håpe på detfår håpe flere blir aktive her, så får vi noen å skravle med![]()
det skjønner jeg. bli selv skikkelig stiv og støl etter sprøyter i armaJa, er ganske lettet nå kan du si! Men har småvondt og er litt lilla i stakkars armen som har blitt stukket to ganger idag.Stolt over meg selv da for har alltid vært redd for å ta blodprøver men nå har jeg nesten blitt så vandt til det og til sprøyter generelt (Kjære har diabetes) så nå går det mye bedre om jeg bare får ligge.
imellomtiden får vi skravle så krampa tar oss med de som er herMå håpe på det![]()
Får se på detblir det tidlig kveld da?![]()
det er sant. ved mitt legekontor er det og apotek i nabosenteret. har bytta lege nå, og da blir nærmeste på vei hjem. på sykehuset. bare litt dårlige åpningstider derVeldig greit, der vi bodde før var helsestasjon og legesenter i øverste etasje av et handlesenter, som også hadde apotek. Her er det lege og helsestasjon samlokalisert og apotek i nabobygget. Veldig greit, for har man vært hos legen trenger man i en del tilfeller et apotek...
Er temmelig rolig her i dag også. Fikk opp litt tempo på kvelden daimellomtiden får vi skravle så krampa tar oss med de som er her![]()
hvilken kamp?Får se på det
Tenkte jeg skulle se litt kamp også, så får se hvor lenge det holder.
merka det var veldig rolig. må faktisk passe på å ikke få for mange innlegg etterhverandre.Er temmelig rolig her i dag også. Fikk opp litt tempo på kvelden da![]()
Akk så trøtt jeg ble etter middagen. . Sliter med å holde øynene åpne.