Skravletråd Oktober

Skal vi se... Dere skravlet litt over 7000 innlegg i går :) Bra det :)
Kanskje dere klarer mer i dag?

Tja, kanskje? Vi får se.

Vi må jo GODT over 7000 for å klare de 55-60K, er ikke det sånn 7800-8500 ca?
(Og ikke vet vi om å klare det får deg i godt humør heller ;) )

gjeeeesp, kanskje alle er like trøtte som meg... ?

Eller litt busy?

Jobb, jm, hjem, spise, snakke i telefon med mamma som jo fikk oppdatering etter jm timen. Vips, så ringer mannen og sier at han er på vei hjem, hva skal han handle, også henter han bare med seg ungene? Greit for meg, da bare venter jeg her hjemme da.

Hei på dere.
Ser det har vært stille her i dag, bare litt over 3 sider på de timene jeg har vært borte, ikke bra i det hele tatt :P

Har dere hatt en fin dag?

Hei på dere.
Ser det har vært stille her i dag, bare litt over 3 sider på de timene jeg har vært borte, ikke bra i det hele tatt :p

Har dere hatt en fin dag?

Jada, helt grei dag. Sov litt dårlig, så litt trøtt, men kom meg da på jobb og fant noe fornuftig å gjøre, og klarte å motstå fristelsen til å drikke kakao. (Glukosebelastning i morgen, og begynner å kjenne på tankene om... hva om den er 0,1 høyere enn med lillesøster.... jeg var nemlig 7,6 med storebror og 7,7 med henne, og fra 7,8 regnes det som svangerskapsdiabetes....)

Nå varte ikke skrekken lenger enn at jeg allerede har snoket i skapene etter at jeg kom hjem da... men først var jeg altså hos jm på kontoll (alt vel, ny time om 4 uker) og nå venter jeg på at familien kommer hjem. Burde rydda... bretta klær... satt på maskina.... sløver i sofaen jeg....

Back
Topp