Høres ut som oss. Ble kjent 17 desember 2011. Ble sammen nyttårsaften 31. Desember samme år![]()
Hah, vi møttes første gang 18.januar og ble sammen 31.januar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som oss. Ble kjent 17 desember 2011. Ble sammen nyttårsaften 31. Desember samme år![]()
Ja, plutselig er kontrollen derHehe. Jeg var så lei av helsestasjonen at gidda ikke dra innom.og plutselig er nå kontrollen i morgen så da får vi jo svaret
![]()
Hvor mange.mangler du?Snakker vi om til jul? Gikk igjennom gave lista mi I går kveld mangler flere enn jeg hadde trodd . Blæ.
Kos deg, vi er her når du kommer tilbakeJeg må bare på badet med ungene så er jeg nok tilbake
Størrelse 68, det er det samme som det lille U bruker det..Ja :O
Haha, jeg måtte ha mat, gubbis ville ikke lageJeg gidda ikke reise meg for å sette på tevann engang.. greit å smiske med mamma så gjorde hun det![]()
Ille han var, har han ikke oppdragelseHaha, jeg måtte ha mat, gubbis ville ikke lage![]()
Oi, da må hun da være langJa :O
Samme her. Må få stoffet jeg venter på så ska jeg hive meg igang.med syingaFått kjøpt noen
Håper å være i mål i innen en måned i alle fall![]()
Haha; det syns jeg jaMen blir jo da en vegetarpølse ja![]()
Vi får servere når min søster kommer..haha...hun er veganer![]()
Krysser fingrene for at den holder seg borteIkke i det heletatt.
Og ganske slitsomt
Enkelt å greit du har det daJeg sier bare kjære så kommer den ikke så lenge etterpå![]()
Bare finne ut hva jeg skal kjøpe til de sisteSamme her. Må få stoffet jeg venter på så ska jeg hive meg igang.med syinga
Husker ikke antall. Ca 10 da kanskje?Hvor mange.mangler du?
Vi har det ganske ofteLenge siden vi har hatt det her
Ikke I kveld, tydeligvisIlle han var, har han ikke oppdragelse![]()
Han er 9 årDet hørtes koselig uthvor gammel er han?
Neida,nå blir det livKommer til å savne deg![]()
Neida går bra i grunnSå dumt da![]()
Slutt nå daFysj da!![]()