Vognvelger fra Barnas hus.

Haha, uansett hvilke valg jeg tok havnet jeg på ulike Bugaboomodeller. Denne "testen" må være kjøpt og betalt av produsent ;). Skal ikke ha vogn altså, men måtte jo bare teste ut likevel.
Jeg og :) Jeg vil ha Simo, men innen vi får nummer to er de vel borte fra markedet :-(
 
Jeg og :) Jeg vil ha Simo, men innen vi får nummer to er de vel borte fra markedet :-(
Merkelig test. Den får i hvert fall ikke spesielt godt rykte på seg om folk Googler litt rundt vognvalg og får opp denne tråden fra BV ;). Ja, har hørt at Simo er kjøpt opp av en annen barneproduktprodusent (puh, det var langt ord). Hm, var det Britax, tro? Husker ikke helt, men håper du finner vognen du vil ha når nummer to kommer! :)
 
Fikk bugaboo. Syns den er stygg, så blir ikke den.
 
Haha!! Jeg også fikk bugaboo.. Teksten passet forsåvidt heller ikke til de valgene jeg hadde krysset av for, og tror absolutt ikke det er vognen for meg ;)
 
Har vogn men måtte prøve. Fikk også Bugaboo. Men den passer ikke i det hele tatt. Vi har emmaljunga fra datteren min og Bugaboo vognene blir for små for vårt bruk. Vi drepte en brio smile på under 1 år.
 
Bare jeg som får babyjogger city elite, altså? :p
 
Bugaboo Buffalo.
Den var vel andrevalget mitt da jeg skulle ha vogn. Eller tredje husker ikke helt.
Men jeg gikk for Emmaljunga Super Nitro da den var mer solid og bedre å trolle, og jeg liker håndtaket bedre på dem :)
 
buggaboo buffalo her også. Stokke trails på andrevalg. Skjer ikke

Tror jeg skal ha emmaljunga jeg, men den selger jo ikke barnas hus, så den foreslår de ikke.
 
Fikk også Bogaboo Buffaloo, og den er ikke min stil, og ser ikke helt hvordan den egner seg til skogstur? Jaja, er nå grisefornøyd med Emmaljunga Edge Duo så har i alle fall valgt rett selv om barnas hus mener noe annet :p
 
Fikk bugaboo buffalo jeg også :) Jeg var misfornøyd med min tfk da jeg byttet til sportsdel, så jeg kjøpte faktisk en bugaboo buffalo for noen uker siden ;) Så stemte bra på meg!
 
Fikk også buffalo. Det stemmer for min del da. Det var første valget mitt, men jeg endte på emmaljunga duo edge s, da mannen likte denne bedre.
 
De selger jo ikke så veldig mye annet enn buggaboo og Stokke av vogner synes jeg det ser ut som, ellers mest triller?
 
Babyjoggeren passer visstnok perfekt til min (ikke helt ærlige) profil som klassisk kafé- og shoppingmamma. :confused004 Bug på resten av forsøkene.
 
Jeg også fikk bugaboo Buffalo.. for deg som liker og få på cafe og kjører masse bil .. jeg som verken krysset av på noen av de :p
 
De selger jo ikke så veldig mye annet enn buggaboo og Stokke av vogner synes jeg det ser ut som, ellers mest triller?
Nei utvalget dems har blitt ganske dårlig. Er ikke så lenge vi var innom en butikk.
 
Back
Topp