Skravletråd Oktober

det er herlig å ha gubbene hjemme ;) og spesielt når jeg har snupps hele dagen. så er det godt å få litt avlastning, og hun får pappatid :)

Er nok godt for alle tre partene tenker jeg når mannen din er hjemme :)
Teller ned dagene til fredag her nå, blir så utrolig godt å få flere dager med kjæresten enn fredag til søndagskveld:)<3

Er nok godt for alle tre partene tenker jeg når mannen din er hjemme :)
Teller ned dagene til fredag her nå, blir så utrolig godt å få flere dager med kjæresten enn fredag til søndagskveld:)<3
Det er det. Snupps gliser når pappa kommer hjem hver dag :D hele vårt første år sammen var det slik. Så hverandre kun i helgene. Glad vi bo sammen på heltid nå:)

Ser det nå. Var ikke mange innlegg å lese gjennom fra sist. Tydelig at mange av oss har hatt en travel mandag :p
Det er det helt klart. Tenker ikke over det, men nesten fare for spamming hver gang jeg tar turen innom :eek:

Det er det helt klart. Tenker ikke over det, men nesten fare for spamming hver gang jeg tar turen innom :eek:
Må faktisk sjekke at jeg ikke får for mange innlegg etter hverandre de gangene jeg har vært her ;p

Endelig kjøpt med et lite strykebrett som jeg kan sette på kjøkkenbordet og stryke stoffer før jeg syr :) og kjøpt smartstorekasser til oppbevaring av stoff og garn :)

Back
Topp